Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  hur ta bort annons ?  (läst 2233 gånger)

kakel

  • Gäst
hur ta bort annons ?
« skrivet: 14 maj-04 kl 10:13 »
Kanske har jag förbigått funktionerna..  inte läst all information..  eller missat något under "hjälp"..

För - hur går jag till väga för att ta bort ett inlägg under ´Annonser´?  Det är väl något jag borde kunna göra själv..

Hälsar kakel-rm. (från ett kallt och blåsigt Göteborg)

admin

  • Administratör
  • Inlägg: 631
    • Alternativ.nu
Re:hur ta bort annons ?
« Svar #1 skrivet: 14 maj-04 kl 16:26 »
Hej!

Visst går det att ta bort en annons eller inlägg, klicka helt enkelt på , som du hittar längst upp i högra hörnet på annonsen/inlägget.

(Du måste vara inloggad för att göra det här)


Jag ser att det inte finns någon direkt information om det här, så jag har gjort ett inlägg med rubriken Ta bort eller ändra annons/inlägg.
Tack för att du uppmärksammade det!

kakel

  • Gäst
Re:hur ta bort annons ?
« Svar #2 skrivet: 14 maj-04 kl 21:31 »
 ..tack tack -  från ett ouppmärksamt kakel..  
Det står ju faktiskt rätt tydligt.. ( ! )  

Dock ville jag även ta bort ett ämne (under "Bygga & bo")  och som alls icke gick att radera..  "Klicka på Radera ämne" uppmanas jag göra, efter att ha försökt ta bort..  

Ser inte skogen för bare träd månne.. Stadsbo, som jag är..
« Senast ändrad: 14 maj-04 kl 21:36 av kakel »

admin

  • Administratör
  • Inlägg: 631
    • Alternativ.nu
Re:hur ta bort annons ?
« Svar #3 skrivet: 14 maj-04 kl 23:22 »
Ajdå... jag har tittat, och gissar vilket inlägg du menar.
Det är tyvärr så att det inte går att ta bort första inlägget i en tråd som det finns svar på (av praktiska skäl - det blir lite underligt om inte ursprungsfrågan finns kvar...).

Skicka ett mail eller PM till mig och berätta vad det är du vill ta bort, så fixar jag det!

kakel

  • Gäst
Re:hur ta bort annons ?
« Svar #4 skrivet: 15 maj-04 kl 12:52 »
ok - så bra att det går att ordna !!

Förstod nästan att det hade med ett svar att göra - därför kontaktade jag mitt inläggs svarare över e-posten, att jag tänkte ta bort specifikt inlägg.

Ett litet e-brev om mitt "bygga-bo"  kommer även till dig -admin- !


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

284 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter



- Snubblade över tidningen på biblioteket häromdagen. Blev kvar till stängning och lånade till slut hem sista årgången. Så intressant läsning!
Både jag och min man har saknat en tidning med "mer djup" och mindre gloss. Kul att lära sig mer om intressanta, nödvändiga ämnen.
Även om tidningen är fin...
/Jeanette

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser