Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Har inte något lösenor  (läst 1402 gånger)

Renate Murken

  • Inlägg: 1
    • Östergötland
Har inte något lösenor
« skrivet: 30 jun-20 kl 18:47 »
...eller det har jag säkert men jag minns det inte. Hur gör jag för att göra ett nytt? Jag har försökt läsa tidigare trådar men lyckas inte utifrån dessa tips....
Tack på förhand
What goes around comes around

torbjorn

  • Inlägg: 13720
    • Medelpad
SV: Har inte något lösenor
« Svar #1 skrivet: 01 jul-20 kl 11:21 »
Eftersom du kan skriva detta så måste du ju ha lyckats logga in på forumet, och därmed kommer din dators webläsare ihåg lösenordet.  Det brukar gå att läsa ut någonstans (som exempel i Firefox: Inställningar => Sekretess & säkerhet => Sparade inloggningar , på andra webläsare brukar det gå till på liknande sätt).

 

Anders Flix

  • Inlägg: 1702
  • Lever för att leva!
    • -
SV: Har inte något lösenor
« Svar #2 skrivet: 02 jul-20 kl 14:09 »
Du kan också begära ett nytt lösenord om du glömt det gamla. Det gör du på inloggningssidan, dvs du måste logga ut först.
Om alla vore 5% mer positiva skulle världen vara 50% gladare.

Problemet är att de som behöver vara mer positiva aldrig förstår detta.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

474 gäster, 1 användare
xaelanar

* Forum

* Om tidningen Åter



- Förvånansvärt väl sammansatt och innehållsrik tidning! Kanske är det just för att den är skriven av entusiaster, inte professionella skribenter, som den andas så mycket glädje och inspiration.
/Jeuce

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser