Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Fått en del av väg förstörd av leverantör  (läst 959 gånger)

Tossefarmors

  • Inlägg: 256
    • Dalsland
    • tossefarmors gotlandskaniner
Fått en del av väg förstörd av leverantör
« skrivet: 17 okt-19 kl 17:46 »
Hej!
Jag undrar om ni vet var jag ska vända mig, när jag fått väg förstörd?
Hade en leverantör av stallpellets här, och jag sa att vägen till ladan inte gick att köra fram på, då det bara är jord och gräs(bor på en bergstomt), och nu har det regnat väldigt mycket, så det behöve inte mycket för att den ska bli förstörd. Jag går där med två shettisar brevid mig, när vi går ut, men nu körde han med en truck där, fastnad och slirade, men fortsatte att köra framåt, så ni är halva vägen borta. Det går inte att bara gräva igen, då han puttat undan jorden. Kan ni tipsa mig, om hur eller vart jag ska vända mig.

 

torbjorn

  • Inlägg: 13715
    • Medelpad
SV: Fått en del av väg förstörd av leverantör
« Svar #1 skrivet: 17 okt-19 kl 17:59 »
Om fordonet han körde sönder vägen med har en gällande trafikförsäkring, så bör den kunna täcka upp kostnaderna för att återställa vägen.

Tossefarmors

  • Inlägg: 256
    • Dalsland
    • tossefarmors gotlandskaniner
SV: Fått en del av väg förstörd av leverantör
« Svar #2 skrivet: 18 okt-19 kl 22:06 »
Det ordnar upp sig. Företaget ringde i dag och sa att de hört att vägen blivit förstörd, och de skall nu laga den för mig.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

330 gäster, 3 användare (2 dolda)
xaelanar

* Forum

* Om tidningen Åter



Vilken underbar inspiration!
/Anneli Ullergård

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser