Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  är det en tuppkyckling ?  (läst 2044 gånger)

**Sofielund**

  • Inlägg: 513
    • Västergötland
    • ***Sofielund***
är det en tuppkyckling ?
« skrivet: 01 okt-07 kl 12:24 »
min kyckling

e det en tupp  ( som jag befarar )
eller en höna

vet inte vad jag ska göra om det är en tupp
 fått isåfall 7 tuppar i sommar ;D
men jag kan inte göra mig av dem :'(

inte många som vill köpa heller
Älskar djur över allt annat även om jag har allergi. har jag Hund, höns, Ankor & katter

**Sofielund**

  • Inlägg: 513
    • Västergötland
    • ***Sofielund***
Re:vad tror ni?
« Svar #1 skrivet: 01 okt-07 kl 12:24 »
bild 2
Älskar djur över allt annat även om jag har allergi. har jag Hund, höns, Ankor & katter

**Sofielund**

  • Inlägg: 513
    • Västergötland
    • ***Sofielund***
Re:vad tror ni?
« Svar #2 skrivet: 01 okt-07 kl 12:25 »
bild 3
Älskar djur över allt annat även om jag har allergi. har jag Hund, höns, Ankor & katter

Cizzi

  • Inlägg: 139
  • Anders, Faverolletupp
Re:vad tror ni?
« Svar #3 skrivet: 01 okt-07 kl 16:45 »
bild 3
Det ser nog ut som en tupp, för visst ser man lite slör? vad är det för ras?
MVH Cizzi
Bor med sambo och son och djuren, två Schäfer damer,två katter mor och son,akvariefiskar och höns, Faverolle,laxfärgade och svarta,Holländska vithättor,svarta,vit,blå och blå/spättad,RIR,Araucana,blandade färger,Marantupp,blå/koppar och blandraser

**Sofielund**

  • Inlägg: 513
    • Västergötland
    • ***Sofielund***
Re:vad tror ni?
« Svar #4 skrivet: 02 okt-07 kl 14:21 »
Det ser nog ut som en tupp, för visst ser man lite slör? vad är det för ras?
MVH Cizzi

oj då
jo tja hmmm jag har dvärg kochin men sen har jag oxå en annan sort som jag inte vet vad det är men en blandning. är mina första höns som jag fick utav min bror kompis o dom visste inte heller.

har jag tur är det dv kochin tuppen som parat sig med dvkochon hönan men otur är det den andra så jag vågar inte svara på det ännu.

dom andra tupparna e renrasiga. har köpt ägg från en riktig uppfödare ;o) så mina hönor blir adoptiv mammor

vill bara ha en sort men jag har sååååååååååååå svårt att gör mig av med mina första dom är ju verkligen mina små bebisar

kan visa i ett annat inlägg hur mina höns ser ut som jag inte ver vad dom är för något

Kram Ulle
Älskar djur över allt annat även om jag har allergi. har jag Hund, höns, Ankor & katter


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

725 gäster, 2 användare
javill, Ekman

* Forum

* Om tidningen Åter



- Höjdpunkt när tidningen kommer, väldigt bra tidning
/Jenny

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser