Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Småland Hackelsemaskin bortskänkes  (läst 1473 gånger)

Marie S

  • Inlägg: 3
    • Småland
Småland Hackelsemaskin bortskänkes
« skrivet: 25 okt-23 kl 17:36 »
Hej. Jag har en hackelsemaskin i fint skick som jag skulle bli glad om någon ville ta hand om. Jag hade den optimistiska tanken att ha den som en rejäl kompostkvarn, men den står bara ivägen i mitt pyttelilla villagarage. Eventuellt finns en motor som passar till men jag har aldrig kommit så långt som att få igång den med motorn. Rejäl och tung, underrede som får plats på en vanlig pall när rännan är bortmonterad. Har stått torrt i en lada i alla år hos en avlägsen släkting och det hade varit kul om nån ville ta hand om den. Finns mellan Jönköping och Nässjö. Bilder finns men jag kunde inte lägga in dem här. /Marie

eco-kalle

  • Inlägg: 90
    • Skåne
SV: Hackelsemaskin bortskänkes
« Svar #1 skrivet: 22 nov-23 kl 06:44 »
Hej ,ang hackelsemaskin ,, har den varit avsatt även till rotfrukter elr mest bara halm kan vara intresserad om den kvar?  , kanske en bild här  på meddelande elr sms ,, mvh

Marie S

  • Inlägg: 3
    • Småland
SV: Hackelsemaskin bortskänkes
« Svar #2 skrivet: 01 dec-23 kl 20:30 »
Hej. Lyckades jag maila dig ett svar med foto? Jag är inte säker på om det funkade


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

429 gäster, 4 användare
sayerbýr, torbjorn, Hans Hultén, addebadde

* Forum

* Om tidningen Åter



- Snubblade över tidningen på biblioteket häromdagen. Blev kvar till stängning och lånade till slut hem sista årgången. Så intressant läsning!
Både jag och min man har saknat en tidning med "mer djup" och mindre gloss. Kul att lära sig mer om intressanta, nödvändiga ämnen.
Även om tidningen är fin...
/Jeanette

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser