Forumnyheter:

- Var väldigt intressant att läsa om vinterskörd. Så blir att försöka sig på det iår. Även mitt intresse för permakultur har väckts och jag hoppas på att det kommer fler artiklar om detta ämne och hur man kan starta upp det hemma.
/Sanna J

Huvudmeny
Som ni alla märker ser forumet galet ut just nu. Det är första steget i en stor uppdatering. I morgon lördag börjar vi fila på att snygga till det lite så man känner igen sig. Alla buggar och knepigheter skickas gärna till petter@alternativ.nu eller postas i denna tråd

Uppland PIGA/HUSHÅLLERSKA SÖKES

Startat av Proct, 16 Mar-25 kl 18:11

Föregående ämne - Nästa ämne

Proct

Söker piga till liten gård/herrgård i Uppland. Erbjuder jobb inom trädgård, maskiner, grovarbete, hushållsarbete m.m.

Du får eget rum med tillgång till allt som behövs. Mat och en riktig lön som vi kommer överens om.

Vi som bor här är ett par i 35-årsåldern som lever i öppet förhållande. Du bör ha tillgång till körkort och vara praktiskt lagd. 45 min resväg från Stockholm. Jobbet är på deltid så du kan tex kombinera med studier eller andra sysslor.

Skriv PM för info.

Daggrosen

Hej,

Tiden går och er annons finns kvar eller är kanske kvarglömd.

Jag bor med två kattdamer i Bromma och har körkort (men ingen bil) och vill vara me i någons sammanhang med min känsla för serviceminditet och tackvare ett bättre alternativ. Så jag kan trädgård, djur textil, snickeri matlagning och en hel del annat. Slå mig ett pling 0735728478 plong
Joan