Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Fastighet vid Norska gräns, 6000 kvm söker intresserade av självhushållning  (läst 5883 gånger)

Kristin Johnsen

Hej Johanna!

Jag har en dröm om att komma närmare Norge - min dotter med sambo bor i norra Norge, men kommer flytta söderöver. Själv längtar jag efter att åka längdåkningsskidor, odla egen mat (är mestadels vegetarian) och skulle väldigt gärna söka mig till ett deltidsjobb i Norge och vara "deltidsbonde". Kommer du själv att bo i fastigheten? Jag har en del erfarenhet av fastighetsskötsel, trädgårdsarbete och några år som lärare. Har en längtan efter att bo i någon sorts kollektivboende, men med möjlighet även till en god del privatliv. Fortsätter gärna skriva per mail, telefon, eller Messenger. Skriv jättegärna till kristin.johnsen2020@outlook.com

Dela detta:

* Inloggade just nu

293 gäster, 2 användare
lasseis, Liisa

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har dessa godingar i mitt fritidshus och har lagt band på själv att inte läsa de förens jag har läst ut en annan bok, mycket tråkigare bok, vilket gett mig en rejäl sporre att läsa ut den och börja med dessa tidningar! Har tjuvläst en och spoiler, den var jätteintressant!
/Rebecca B

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser