Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Alternativ ser konstigt ut  (läst 3308 gånger)

Kimma

  • Inlägg: 17138
  • De beste spiegel is een oude vriend
    • -
    • Klockarens Kaningård
Alternativ ser konstigt ut
« skrivet: 13 jan-11 kl 23:03 »
Vet inte vad ni gjort på senaste men alla snabbknappar flyttar plats och nu är de helt försvunna, likaså mina smileysar, vad beror detta på ???
"Följ hjärtat, inte logiken, logiken gör dig inte lycklig den får dig bara att stå ut lite längre."

Petter B

  • Administratör
  • Inlägg: 3473
    • Västergötland
SV: Alternativ ser konstigt ut
« Svar #1 skrivet: 14 jan-11 kl 07:17 »
Ser det fortfarande konstigt ut?

Kimma

  • Inlägg: 17138
  • De beste spiegel is een oude vriend
    • -
    • Klockarens Kaningård
SV: Alternativ ser konstigt ut
« Svar #2 skrivet: 14 jan-11 kl 08:06 »
Jepp, jag saknar "OK" knappen nere till höger som gjorde att man kunde gå tillbaka till ämnessidan efter man läst färdigt en tråd, och mina smileysar är fortfarande borta ???
"Följ hjärtat, inte logiken, logiken gör dig inte lycklig den får dig bara att stå ut lite längre."

Petter B

  • Administratör
  • Inlägg: 3473
    • Västergötland
SV: Alternativ ser konstigt ut
« Svar #3 skrivet: 14 jan-11 kl 08:09 »
För mig ser det ut som vanligt.
Har du provat att starta om webläsaren?

Kimma

  • Inlägg: 17138
  • De beste spiegel is een oude vriend
    • -
    • Klockarens Kaningård
SV: Alternativ ser konstigt ut
« Svar #4 skrivet: 14 jan-11 kl 08:13 »
För mig ser det ut som vanligt.
Har du provat att starta om webläsaren?
starta om webläsaren ??
Alternativ har sett ut så i flera dagar nu, startar ju om datorn varje dag, eller det var inte det du menade?
"Följ hjärtat, inte logiken, logiken gör dig inte lycklig den får dig bara att stå ut lite längre."

Petter B

  • Administratör
  • Inlägg: 3473
    • Västergötland
SV: Alternativ ser konstigt ut
« Svar #5 skrivet: 14 jan-11 kl 08:15 »
starta om webläsaren ??
Alternativ har sett ut så i flera dagar nu, startar ju om datorn varje dag, eller det var inte det du menade?

Ajdå, det var inte bra. Då måste det vara något som blivit vid uppgraderingen. Vad har du för webläsare?

Kimma

  • Inlägg: 17138
  • De beste spiegel is een oude vriend
    • -
    • Klockarens Kaningård
SV: Alternativ ser konstigt ut
« Svar #6 skrivet: 14 jan-11 kl 08:18 »
Nu ska vi se, om jag loggar in o skriver via min iPhone så ser det ut som vanligt, måste alltså vara en inställning i min dator som är fel?? ???
"Följ hjärtat, inte logiken, logiken gör dig inte lycklig den får dig bara att stå ut lite längre."

Huggorm

  • Gäst
SV: Alternativ ser konstigt ut
« Svar #7 skrivet: 14 jan-11 kl 21:04 »
Statistiken ser också skum ut, alltså användarstatistiken där det står hur hur många inlägg man gjort på olika tavlor och det där. Jag har provat i både Firefox och IE och det ser likadant ut

Kimma

  • Inlägg: 17138
  • De beste spiegel is een oude vriend
    • -
    • Klockarens Kaningård
SV: Alternativ ser konstigt ut
« Svar #8 skrivet: 14 jan-11 kl 21:06 »
Knappen är tillbaka, men fortfarande på vänster sida istället för höger, har du flyttat den Petter?


Gå till: => Teknisk support

"Följ hjärtat, inte logiken, logiken gör dig inte lycklig den får dig bara att stå ut lite längre."

Petter B

  • Administratör
  • Inlägg: 3473
    • Västergötland
SV: Alternativ ser konstigt ut
« Svar #9 skrivet: 14 jan-11 kl 21:10 »
Statistiken ser också skum ut, alltså användarstatistiken där det står hur hur många inlägg man gjort på olika tavlor och det där. Jag har provat i både Firefox och IE och det ser likadant ut
Ja, det är en bugg som jag märkt och har ingen aning om vad det beror på. Det är bara så i detta skin.
Knappen är tillbaka, men fortfarande på vänster sida istället för höger, har du flyttat den Petter?
Gå till: => Teknisk support
Jag har inte flyttat den men det kan ha med uppdateringen att göra. Borde vara lätt att lägga den till höger igen om det var bättre.


Kimma

  • Inlägg: 17138
  • De beste spiegel is een oude vriend
    • -
    • Klockarens Kaningård
SV: Alternativ ser konstigt ut
« Svar #10 skrivet: 14 jan-11 kl 21:11 »
Jag har inte flyttat den men det kan ha med uppdateringen att göra. Borde vara lätt att lägga den till höger igen om det var bättre.

Absolut, det var smidigare på höger sida, de flesta är väl högerhänta misstänker jag.
"Följ hjärtat, inte logiken, logiken gör dig inte lycklig den får dig bara att stå ut lite längre."

Petter B

  • Administratör
  • Inlägg: 3473
    • Västergötland
SV: Alternativ ser konstigt ut
« Svar #11 skrivet: 14 jan-11 kl 21:25 »
Absolut, det var smidigare på höger sida, de flesta är väl högerhänta misstänker jag.

Fixat.
 :)

Petter B

  • Administratör
  • Inlägg: 3473
    • Västergötland
SV: Alternativ ser konstigt ut
« Svar #12 skrivet: 14 jan-11 kl 21:45 »
Så, nu tror jag att jag fixat statistiken också.
Hoppas bara inte något annat blev fel istället...  :-\

 

Kimma

  • Inlägg: 17138
  • De beste spiegel is een oude vriend
    • -
    • Klockarens Kaningård
SV: Alternativ ser konstigt ut
« Svar #13 skrivet: 14 jan-11 kl 21:47 »
"Följ hjärtat, inte logiken, logiken gör dig inte lycklig den får dig bara att stå ut lite längre."

Huggorm

  • Gäst
SV: Alternativ ser konstigt ut
« Svar #14 skrivet: 14 jan-11 kl 21:57 »
Så, nu tror jag att jag fixat statistiken också.
Hoppas bara inte något annat blev fel istället...  :-\
Skickligt  :)

Petter B

  • Administratör
  • Inlägg: 3473
    • Västergötland
SV: Alternativ ser konstigt ut
« Svar #15 skrivet: 14 jan-11 kl 22:02 »
Skickligt  :)

Tackar. Nu när jag fick sätta mig in i hur det här funkar så kanske jag kommit på ett sätt att göra så att den personliga statistiken inte syns. Det var ju ett önskemål från vissa att ta bort det för ett tag sedan. Fast andra ville ha kvar den så vi får kanske göra en omröstning först i så fall.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

533 gäster, 4 användare (2 dolda)
ärt, Tli

* Forum

* Om tidningen Åter



- Har läst tidningen hos en vän tidigare, men nu har jag äntligen kommit mig för att prenumerera själv. Ser fram mot mitt första nummer.
/Marie-Louise

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser