Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Sveriges kaninproducenters förening  (läst 2887 gånger)

Edgar

  • Inlägg: 3246
    • -
    • Kennel Hustomten
Sveriges kaninproducenters förening
« skrivet: 14 jun-16 kl 09:10 »
Vi har gjort om hemsidan och bytt adress! Den nya ligger på www.kaninproducenterna.se

Besksöta

  • Inlägg: 82
    • Ångermanland
SV: Sveriges kaninproducenters förening
« Svar #1 skrivet: 14 jun-16 kl 15:29 »
Jag hittar ingenstans på hemsidan någon uppgift om hur mycket det kostar att bli medlem?

Edgar

  • Inlägg: 3246
    • -
    • Kennel Hustomten
SV: Sveriges kaninproducenters förening
« Svar #2 skrivet: 16 jun-16 kl 23:14 »
Åtgärdat nu!

Lisasgården

  • Inlägg: 274
  • lisasgarden.se
    • Dalarna
    • Lisasgården
SV: Sveriges kaninproducenters förening
« Svar #3 skrivet: 02 jul-16 kl 17:46 »
Just nu erbjuder vi nya medlemmar att gå med i föreningen till halva årsavgiften.
Det kostar 175:- för resten av 2016.
Välkomna alla kanin- och matintresserade.

Malin Sundmark
ordförande

www.kaninproducenterna.se
Bor på en solig gård ute på landet tillsammans med bonde, dotter och massor av husdjur. Hundar, kattor, höns, gotlandsfår, kaniner för produktion. Har jordbruk med inriktning på kött och spannmål. Både KRAV och konventionellt.
www.lisasgardens.blogspot.com
Kaninproducent på Lisasgarden.se

Malin Andersson

  • Inlägg: 15
    • Västergötland
SV: Sveriges kaninproducenters förening
« Svar #4 skrivet: 10 aug-18 kl 18:02 »
Jag har skickat in att jag vill ha kontakt med någon i föreningen för jag hittar inga telefonnummer och jag har ingen mail adress som fungerar men har inget hört hur gör jag för att få kontakt ?

Mvh malin

Malin Sundmark

  • Inlägg: 2
    • -
SV: Sveriges kaninproducenters förening
« Svar #5 skrivet: 10 aug-18 kl 19:21 »
Hej!
Jag fick ditt meddelande men det fanns ingen svarsadress. Vi har svårt att hinna ringa runt till intresserade, men kom gärna med i föreningen för att få tillgång till vårt medlemsforum och nätverka den vägen. Med vänlig hälsning, Malin Sundmark ordförande

Malin Andersson

  • Inlägg: 15
    • Västergötland
SV: Sveriges kaninproducenters förening
« Svar #6 skrivet: 10 aug-18 kl 21:37 »
Hej tack för svar jag har ingen fungerande mail därför kunde jag inte skriva någon så jag skrev bara mitt telefonnummer vill gärna ha information innan jag går med 😀

Mvh malin


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

586 gäster, 7 användare (1 dolda)
xaelanar, LimJans, ärt, William, malbo, larbri

* Forum

* Om tidningen Åter



- Var väldigt intressant att läsa om vinterskörd. Så blir att försöka sig på det iår. Även mitt intresse för permakultur har väckts och jag hoppas på att det kommer fler artiklar om detta ämne och hur man kan starta upp det hemma.
/Sanna J

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser