Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Östergötland Dela torp, trädgård och liten gemenskap  (läst 222 gånger)

Miramis

  • Inlägg: 2
    • Småland
Östergötland Dela torp, trädgård och liten gemenskap
« skrivet: 06 maj-24 kl 13:53 »
Hej!
Jag söker dig som är vegan, som också har intresse för yoga och meditation, hälsa, personlig utveckling, är kreativ/konstnärlig, gillar trädgårdsarbete och som inte har kattallergi.

Jag hyr flera små stugor och har därmed fler rum än jag själv använder. Inom kort kan det även komma att finnas en husvagn att hyra in sig i under sommaren. Platsen är en glänta i skogen på gränsen mellan Östergötland och Småland, några mil från östkusten.
Har några vänner som gärna tillbringar tid här, ett veckoslut, en vecka eller månad åt gången, så ibland blir vi fler, ibland färre.

Finns möjlighet att bo en kortare period. Men förtur till den som söker långsiktigt boende, då du får möjlighet att provbo under sommaren. Hyran är låg, då standarden här är enkel, dvs utedass och vatten från brunn osv. El finns och vedkaminer.
Fin sjö i närheten och möjlighet att låna kanot.

I sommar kommer vi gemensamt behöva rödfärga några uthus och hjälpas åt med gräsklippningen. Några planerade arbetsdagar för praktiskt utomhusarbete, meditationskvällar och måla på staffli finns också.

Önskar att dela på tyngre praktiskt arbete, ved osv, hjälpas åt överlag och uppskattar meditationsstunder och samtal kring hur vi kan bidra till en ljusare värld.

Om detta resonerar med dig, hör gärna av dig!

/Miramis


« Senast ändrad: 06 maj-24 kl 15:09 av Miramis »


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

400 gäster, 4 användare (1 dolda)
skogaliten, tuslus, Gunnel Antoniusson

* Forum

* Om tidningen Åter



Bästa tidningen!
/Malin Eklöv

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser