Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Husvagn som hönshus?  (läst 3411 gånger)

admin

  • Administratör
  • Inlägg: 631
    • Alternativ.nu
Husvagn som hönshus?
« skrivet: 14 sep-03 kl 01:29 »
Sara
 Ti 13 Aug, 2002 - 17:56
--------------------------------------------------------------------------------
Vi vill gärna skaffa en liten flock höns till våren så jag hade tänkt bygga ett hönshus nu i höst men nu är jag gravid och orkar nog inte bygga. Men så kom jag på en idè. Vi kan billigt få tag på en gammal husvagn som jag tänkte att man kanske skulle kunna ha som hönshus tills vidare. Går det?
 
Ullis
 Må 19 Aug, 2002 - 16:30
--------------------------------------------------------------------------------
Hej Sara!
Det låter ju helt perfekt med en husvagn som hönshus, förutsatt att den inte ska användas som husvagn i framtiden. Den kommer ju att bli ganska smutsig inuti. Önskar att jag kommit på den idén själv.
Lycka till med hönsen och barnet!  


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

496 gäster, 5 användare (1 dolda)
ärt, Nataks, statiker, alternaiv

* Forum

* Om tidningen Åter



- Tycker det verkar vara en mycket innehållsrik tidskrift. Användbara tips och råd för den nyfikne och för de som vill utveckla sitt bruk med hand och hjärta. Tack!!
/Märit Newberg

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser