Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

 

Författare Ämne: Övriga världen Godhjärtad och levnadsglad kvinna sökes för umgänge och livsupplevelser.  (läst 296 gånger)

Daniel-S

  • Inlägg: 3
    • Uppland
Övriga världen Godhjärtad och levnadsglad kvinna sökes för umgänge och livsupplevelser.
« skrivet: 12 apr-24 kl 10:07 »

Godhjärtad och levnadsglad kvinna sökes för umgänge och livsupplevelser i vår och sommar.

Jag är en kille på 33 år som bor i Stockholm.
Jag känner en längtan efter kvinnligt umgänge att dela intimitet, närhet och livsupplevelser med och med en öppenhet för ett framtida band.

Jag tänker att hitta på roliga och mysiga aktiviteter som att slå läger på en naturskön plats och hänga, bada och leka. Älska och somna i varandras famnar under bar himmel. Gå på vandringar. Picknick på stranden. Laga och äta god mat tillsammans.

Jag är en stor naturälskare och det vore av stort värde om du också är det. Dock inget måste och jag är öppen för andra förslag och idéer för sätt att hänga och umgås på.

Jag är trygg i mig själv och förespråkar sanning och radikal ärlighet framför allt i relationen med mig själv och andra och överlag. Mina största personlighetsdrag är: Varmhjärtad, lekfull, äventyrlig, djup men samtidigt enkel och okomplicerad.

Jag ser med klar tydlighet att samhället är i förfall och jag väljer att styra mitt liv mot en parallell, sundare samexistens.

Är du kvinnan som vill uppleva detta med mig så är du varmt välkommen att höra av dig och så kan vi börja med ett samtal känna in varandra och om vi tror att vi är kompatibla med varandra och att vi skulle kunna trivas ihop så tänker jag förslagsvis att en fin start på vårat umgänge hade varit att ta oss ut i naturen och slå läger på någon vacker och mysig plats spendera några dagar där tillsammans, umgås och njuta av att våren är här😊.


Jag är även tillgänglig på telefonnummer: 072-9839640




Varma hälsningar Daniel



 


Dela detta:

* Inloggade just nu

715 gäster, 1 användare
Be

* Forum

* Om tidningen Åter



- Fantastisk!
/Emma

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser