Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Bok duvskötsel  (läst 1871 gånger)

h00jff

  • Inlägg: 12
Bok duvskötsel
« skrivet: 26 feb-13 kl 22:09 »
Någon som har ett bra tips på bok som handlar om duvskötsel? Ha sökt på nätet men inte hittat något. Engelska går bra!

Alba

  • Inlägg: 897
    • Södermanland
SV: Bok duvskötsel
« Svar #1 skrivet: 15 mar-13 kl 19:28 »
Har inga boktips tyvärr. Men om jag letade skulle jag söka på Amazon och läsa recensionerna noga. Du måste hitta rätt sökord, t ex pigeons doves care hand book. Kanske hitta forum för duvfantaster i England och fråga där. Hitta försäljare av produkter för duvor i England och/eller USA och titta på boklistan. Är infon om boken dålig brukar jag kolla om den finns på Amazon och läsa ev recensioner där.
Har handlat i den här webshopen tidigare, men tycker det är tunt på bokfronten: http://www.pigeons.co.uk/
Trädgårdsmästare, viltrehabiliterare, mångsysslare som bor med sambo, finaste dottern och två sällskapskaniner i ett litet torp vid vägs ände


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

468 gäster, 2 användare (1 dolda)
Corvus

* Forum

* Om tidningen Åter



- Helt underbar lektyr. Läser hemma hos en släkting och tycker de är så bra. Gott o blandat!
/Sanna H

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser