Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Video i media - syns inte antal visningar.  (läst 962 gånger)

Daniel Sörensen

  • Inlägg: 3005
  • Människan är naturens enda misstag.
    • Södermanland
    • Fotoalbum
Video i media - syns inte antal visningar.
« skrivet: 18 jan-12 kl 22:39 »
Ja som sagt. Laddar man upp en video i "Media" så visas inte antal visningar. Varför? kanske dags att fixa det =)
Tidigare bott på gård i Småland och på Gotland där jag ägnade mycket tid åt fjäderfäuppfödning och självhushållning.
Bor nu i lägenhet i Södermanland och spenderar dagarna med balkongodling, fågelskådning och fotografering.
Mina bilder finns på: www.flickr.com/danielmsorensen

Daniel Sörensen

  • Inlägg: 3005
  • Människan är naturens enda misstag.
    • Södermanland
    • Fotoalbum
SV: Video i media - syns inte antal visningar.
« Svar #1 skrivet: 21 mar-12 kl 19:46 »
Syns fortfarande inte.
Tidigare bott på gård i Småland och på Gotland där jag ägnade mycket tid åt fjäderfäuppfödning och självhushållning.
Bor nu i lägenhet i Södermanland och spenderar dagarna med balkongodling, fågelskådning och fotografering.
Mina bilder finns på: www.flickr.com/danielmsorensen

Petter B

  • Administratör
  • Inlägg: 3473
    • Västergötland
SV: Video i media - syns inte antal visningar.
« Svar #2 skrivet: 21 mar-12 kl 19:59 »
Har tyvärr ingen aning. Om något tekniskt kunnig vill ge sig på problemet så är det fritt fram.  :)

jan98

  • Inlägg: 850
    • Närke
    • www.nasslegarden.se
SV: Video i media - syns inte antal visningar.
« Svar #3 skrivet: 04 apr-12 kl 12:40 »
Det kan ju vara så om man lägger upp en video från Youtube så får den visningar på Youtube men inte på alternativ !
Det finns ingenting jag inte kan, bara sån't jag inte har lärt mej...


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

608 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter



- Mycket intressant och inspirerande läsning! Jag har lärt mig mycket användbart, bl.a inför eventuella framtida getter. Tidningen är dessutom väldigt fin att bläddra i. Otroligt prisvärd! En får mycket för sina 30 kronor.
/Sofie S

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser