Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Honda f00  (läst 989 gånger)

tfrank

  • Inlägg: 12
Honda f00
« skrivet: 20 maj-19 kl 23:29 »
Hej har chans och köpa en f400 med gräsklipp och snöplog blad. Vad för tillbehör kan man få tag på till den? Täkte typ plog och något att putsa bete med.
Mvh TommyVad för pris är rimligt för den och vad kan tillbehören kosta?

Jan Isaksson

  • Inlägg: 172
SV: Honda f00
« Svar #1 skrivet: 21 maj-19 kl 06:50 »
Jag köpte för 4000 utan tillbehör för två-tre år sedan. De allra flesta tillbehören till f560 passar har jag fått höra. De är dyra. Kolla in skarholmens.se och den katalogen de har där så får du se. Jag tror att de som är händiga bygger eget. Kolla in tännlappens tråd i detta forum. https://www.alternativ.nu/index.php?topic=114717.0
« Senast ändrad: 21 maj-19 kl 08:47 av Jan Isaksson »

 

tfrank

  • Inlägg: 12
SV: Honda f00
« Svar #2 skrivet: 22 maj-19 kl 21:38 »
Tack mvh Tommy

Tännlappen

  • Inlägg: 3160
    • -
SV: Honda f00
« Svar #3 skrivet: 28 maj-19 kl 00:06 »
 :D...400 är en bra maskin...Bara slå till...Maskinen är vad man gör den till...Gräsklipp till=Kanonnajs  Yess ... som sagt hoppa gärna in i Tännlappens tråd....Hmmm vem är Tännlappen  :o....Behöver jag vara rädd  :o... Ingalunda,behöver inte byta kallingar  Yess ...Som Jan Isaksson tipsar om  Yess .... Kunskap finns om maskinens oerhörda kraft  Yess .


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

537 gäster, 2 användare (1 dolda)
xaelanar

* Forum

* Om tidningen Åter



- Bästa tidningen!
/Gabriella S

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser