Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Biodlingsföretagarna!  (läst 2199 gånger)

Fundersam

  • Inlägg: 348
    • Västmanland
Biodlingsföretagarna!
« skrivet: 10 apr-18 kl 21:26 »
Är det någon som vet hur man gör för att bli medlem där, eller om det ens är möjligt? Jag har provat fylla i formuläret, mailat kontaktperson och skickat meddelande till forumets moderator, men inte fått återkoppling från någon av dem. Har de upphört att existera eller ska man bara ha gott om tålamod? Någon här som vet?
 

hofboss

  • Inlägg: 428
  • Centrala Skåne
    • Skåne
SV: Biodlingsföretagarna!
« Svar #1 skrivet: 10 apr-18 kl 22:47 »
Jag drog ett PM till admin om ditt problem och länkade till ditt inlägg, håll koll i din mail och PM inkorg så får vi hoppas att det löser sig.

/P

Thomas_

  • Inlägg: 2203
  • Biodlare sen tidigt 90-tal. Finsnickare sen -97.
    • Skåne
SV: Biodlingsföretagarna!
« Svar #2 skrivet: 11 apr-18 kl 12:16 »
Skicka ett mail till Wilhelm! wilhelmydrestal@hotmail.com
Egenföretagare som lever på bin, pollineringstjänster, avel och drottningodling, uthyrning av bisamhällen till företag och privatpersoner, samt honungsförsäljning. Bedriver Buckfastavel sedan 1996, är lärare på Fristads Folkhögskolas utbildning i Yrkesbiodling, samt är regional Bihälsorådgivare.

Fundersam

  • Inlägg: 348
    • Västmanland
SV: Biodlingsföretagarna!
« Svar #3 skrivet: 12 apr-18 kl 13:32 »
Skicka ett mail till Wilhelm! wilhelmydrestal@hotmail.com

Det var redan gjort. Tack för tipset!

Jag drog ett PM till admin om ditt problem och länkade till ditt inlägg, håll koll i din mail och PM inkorg så får vi hoppas att det löser sig.

/P

Tack. Jag har fått kontakt nu, så nu får jag fortsätta vänta tills jag hör/ vet något mer!

Tack till er som hjälpt mig att försöka etablera en kontakt!


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

538 gäster, 1 användare (1 dolda)

* Forum

* Om tidningen Åter



- Bästa tidningen. Köper ingen annan än denna.
/Christina K

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser