Dela detta:
Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Uppland Mark norr om Uppsala säljes  (läst 317 gånger)

white:cloud

• Södermanland
Uppland Mark norr om Uppsala säljes
« skrivet: 06 feb-18 kl 08:55 »
Säljer min mark på totalt ca 1,4 ha i Heby kommun / Uppsala län drygt 5 mil från Uppsala. Marken är mestadels ängsmark (delvis slybeväxt efter att stått obrukad ett antal år) samt en mindre del blandskog. Tre byggnader finns på marken: ett boningshus på ca 50 kvm byggt på 50-talet, en drängstuga med vedspis samt ett garage / förråd. Samtliga byggnader har eftersatt underhåll men boningshuset går säkert att rusta upp om man är händig och har tid. Grävd brunn finns på marken samt äldre avlopp med tvåkammarbrunn. En mindre å rinner igenom tomten. Enskilt läge men ändå relativt nära till samhälle (6 km) där mataffär, kommunal service samt direktbuss till Uppsala finns. Flera sjöar inom gångavstånd. Härliga skogsområden att vandra ostört i.

Prisidé: 200.000

Jag svarar inte på frågor här i tråden. Om seriöst intresse finns som skicka mig ett PM för mer information.
"Ignorance, hatred and greed are killing nature." - Masanobu Fukuoka

Dela detta:

* Inloggade just nu

121 gäster, 1 användare
statustrött

* Forum

* Nyheter

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser