Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Tuppar eller hönor?  (läst 811 gånger)

Sode

  • Inlägg: 1
    • Skåne
Tuppar eller hönor?
« skrivet: 12 jul-18 kl 20:11 »
Hej! Vet inte om det här är helt rätt forum, men tänker att ni finns så många duktiga här så vill iaf fråga! Hade tänkt att jag skulle ha is i magen och vänta tills dem blir äldre men jag spricker av nyfikenhet..kan någon hjälpa mig se om det blir tuppar eller höns av mina små goingar? Det är en silvergrå, två ljusa och två mörka, dom är en blandning med mycke dvärgkochin i sig.

Tusen tack för hjälpen!

Bild 1. I förgrunden är de två ljusa (kläckta 15-16/6) i bakgrunden syns den silvergrå (kläckt 17/6)

Bild 2. En av de ljusa av dem två mörka kycklingarna (kläckt 17-18/6)

Bild 3. I förgrunden syns den silvergrå (17/6) och i bakgrunden den andra mörka av de två mörka (17-18/6)



Postat med Alternativ.nu´s app


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

696 gäster, 1 användare
von tratt

* Forum

* Om tidningen Åter



- Tycker det verkar vara en mycket innehållsrik tidskrift. Användbara tips och råd för den nyfikne och för de som vill utveckla sitt bruk med hand och hjärta. Tack!!
/Märit Newberg

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser