Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Burkar för salvor etc?  (läst 8285 gånger)

erspens

  • Inlägg: 32
    • Medelpad
Burkar för salvor etc?
« skrivet: 10 sep-10 kl 18:27 »
Som rubriken lyder, Vart kan jag få tag på burkar för salvor? Har fått beg tidigare år men nu måste jag inhandla själv. Vart köper ni?

Gronavagen

  • Inlägg: 1554
    • Uppland
    • 1000 sätt att driva en matte till vansinne- en blogg om att (över)leva med en flock hundar
Köper?
« Svar #1 skrivet: 10 sep-10 kl 19:01 »
Jag använder gamla snusdosor. (Man måste ju ha en last  :-[ )

erspens

  • Inlägg: 32
    • Medelpad
SV: Burkar för salvor etc?
« Svar #2 skrivet: 10 sep-10 kl 19:27 »
Aha! Ja vi är ju faktiskt 2 snusare här hemma  :) Men jag vill inte att salvan skall dofta tobak, går det att få dom så pass rena?! Inte så trevligt att ge bort i en sån heller men för eget bruk går det ju kanske bra!

ChristinaR

  • Inlägg: 5562
    • Västergötland
    • Elins trädgård
SV: Burkar för salvor etc?
« Svar #3 skrivet: 10 sep-10 kl 19:31 »
Jag har köpt små glasburkar från Crearome http://www.crearome.se/. Men det kanske blir lite dyrt om man ska ha större mängder?

Ulric Eriksson

  • Gäst
SV: Burkar för salvor etc?
« Svar #4 skrivet: 10 sep-10 kl 20:38 »
Enormt sortiment: http://www.flaskorburkar.se/

Eller en biredskapsaffär: http://www.biredskapsfabriken.se/

Gronavagen

  • Inlägg: 1554
    • Uppland
    • 1000 sätt att driva en matte till vansinne- en blogg om att (över)leva med en flock hundar
SV: Burkar för salvor etc?
« Svar #5 skrivet: 11 sep-10 kl 02:05 »
Aha! Ja vi är ju faktiskt 2 snusare här hemma  :) Men jag vill inte att salvan skall dofta tobak, går det att få dom så pass rena?! Inte så trevligt att ge bort i en sån heller men för eget bruk går det ju kanske bra!

Jadå, de luktar ingenting. Bara att klistra lite egna lappar på dosan.

Lejonhjärta

  • Inlägg: 546
    • Västergötland
SV: Burkar för salvor etc?
« Svar #6 skrivet: 11 sep-10 kl 03:48 »
Köper från biodlaraffärer. Tex Töreboda eller nere i Varberg.
För dig är det bara katter. För mig är det håriga barn som går på alla fyra och inte kan prata rent.
Bor med sambo, 2 barn, katter, hästar, kossor, getter, kaniner, marsvin, höns, gäss, ankor, bin, fiskar och hund på en liten gård lagom ödsligt på landet.

Tomas Skogstjärn

  • Inlägg: 56
  • Livsnjutare.
    • Hälsingland
    • www.tomas.skogstjarn.dinstudio.se
SV: Burkar för salvor etc?
« Svar #7 skrivet: 11 sep-10 kl 23:23 »
Hej!
Jag brukar köpa ifrån www.sannanature.com Där kan du köpa det mesta som man behöver för att tillverka salvor m.m.
För mig är naturen ett apotek, skafferi, gym och ett andligt rum där jag finner sinnes ro.

erspens

  • Inlägg: 32
    • Medelpad
SV: Burkar för salvor etc?
« Svar #8 skrivet: 17 sep-10 kl 12:48 »
Tack för allt tipsen! Valde tillslut Crearome & väntar med spänning på paket om några dagar!


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

465 gäster, 0 användare

* Forum

* Om tidningen Åter



- Tidningarna blir utnötta och får fötter. Bara kompletterar gamla tidningar så alla finns :) Viktigt.
/Jandi

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser