Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Handla lösvikt på nätet?  (läst 1370 gånger)

Binnie

  • Inlägg: 3
    • Skåne
Handla lösvikt på nätet?
« skrivet: 17 apr-22 kl 11:32 »
Var kan jag handla lösvikt ponline? söker butik som säljer kikärter,bönor,linser och andra ekologiska spannmål billigt i stora säckar så man kan köpa på sig lite.

Kanske billigare att hitta butiker i ulandet?

esten

  • Inlägg: 2323
    • -
SV: Handla lösvikt på nätet?
« Svar #1 skrivet: 17 apr-22 kl 12:49 »
Här finns förpackningar från 1 kilo till 25 kilo för spannmål, linser, kikärtor och olika bönor. Annars ett bra sortiment även för annat med som kryddor och smaksättningar

https://www.kolonialvaror.se/category/allt-bonor-linser?sortBy=nameAsc&tg%5Boption%5D%5B11%5D%5B2%5D=Stork%C3%B6k-size

ärt

  • Inlägg: 833
    • Halland
    • www.lillanabben.se
SV: Handla lösvikt på nätet?
« Svar #2 skrivet: 17 apr-22 kl 18:45 »
 Jag beställde 25 kg hel eko råg från Svensk Ekomarknad – detalj- och partihandel på ekogrund.
Ovan nämnda kostade 544:- ink moms o porto.
 Det tog lång tid innan varan kom fram. Annars var det prisvärt o mycket att välja på.
Lämna nuet. Gå till nyet. Rösta blankt.
 Nuet: där du är nu med kropp och sinne. Nyet: där du vill vara med kropp och sinne. Vägen dit?

Nina W

  • Inlägg: 3997
    • Värmland
SV: Handla lösvikt på nätet?
« Svar #3 skrivet: 04 jun-22 kl 00:05 »
Jag har handlat mycket från råvarubutiken men de har inte större pack än 5 kg. En del är ganska billigt tycker jag. De har ett erbjudande i veckan typ "15 % på all choklad" och dessutom rejäl bonus -självklart för att du ska handla igen och lösa in den.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

335 gäster, 1 användare
Galaxie

* Forum

* Om tidningen Åter



- Tidningen åter har jag läst i några år som prenumerant innan dess läste jag hos vänner. Genom åren har jag utvecklats det har även tidningen och att ledaren skrivs av en så härlig och äkta människa som erkänner att man ibland får ge upp och tänka om. ALLA borde ha tidningen!
/ Maria

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser