Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Smarta djur.  (läst 2729 gånger)

Kimma

  • Inlägg: 17138
  • De beste spiegel is een oude vriend
    • -
    • Klockarens Kaningård
SV: Smarta djur.
« Svar #20 skrivet: 12 nov-09 kl 23:30 »
Jo tomt blir det. Varje gång man förlorar nån, djur eller människa  :-\
"Följ hjärtat, inte logiken, logiken gör dig inte lycklig den får dig bara att stå ut lite längre."

Kålrabbis Mamma

  • Inlägg: 1136
    • Värmland
SV: Smarta djur.
« Svar #21 skrivet: 12 nov-09 kl 23:38 »
Ja det är upp och ner i livet. Du har ju nyss förlorat din pappa och för en vecka sedan satt jag och min dotter med min mammas händer i våra när hon stilla insomnade. Som tur är har man vänner som ställer upp och framförallt mina barn som varit otroligt stöttande. Alternativarna är faktiskt också en källa till inspiration, man är inte ensam utan man kan dela både glädje och sorg med varandra :)
"Alltid något sa kärringen som hitta rävskit i hönshuset"

Kimma

  • Inlägg: 17138
  • De beste spiegel is een oude vriend
    • -
    • Klockarens Kaningård
SV: Smarta djur.
« Svar #22 skrivet: 12 nov-09 kl 23:40 »
Så sant som det är sagt. Utan alla alternativare hade jag nog gått under vissa gånger. Det är oerhört stärkande och värmande att läsa alla ömma tankar,kramar och glada tillrop när de som mest behövs  :)
"Följ hjärtat, inte logiken, logiken gör dig inte lycklig den får dig bara att stå ut lite längre."

 

Kålrabbis Mamma

  • Inlägg: 1136
    • Värmland
SV: Smarta djur.
« Svar #23 skrivet: 13 nov-09 kl 00:05 »
 :)
"Alltid något sa kärringen som hitta rävskit i hönshuset"


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

466 gäster, 3 användare
tuslus, Mahok, Freddy Rindehed

* Forum

* Om tidningen Åter



- Har tidigare prenumererat. Var så nöjd att jag gav bort en prenumeration. Nu gör jag det igen. En jättebra present tycker jag!
/Margareta Mattsson

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser