Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  gengasbil  (läst 1862 gånger)

skalleperbowlhead

  • Inlägg: 27
  • galen skrotnisse som gillar att bygga prylar
    • Närke
gengasbil
« skrivet: 17 nov-16 kl 23:20 »
hej på er. ny på denna exelenta sida. byggt o kört gengas under många år men uppehåll på några men nu blev suget för starkt så nyss köpt en 4wd pickis o samlar matrial för fullt. har byggt 5gengasbilar ett par elbilar elmoppe elcyckel cyckelbil husbilar(bor i buss o bygger en bobil av buss från 67 nu) blitt några choppers trikar en hotrod o mkt annat stolligt under åren oxå. om nån är intresserad så kan jag lägga upp lite byggbilder allt eftersom. mvh skalleper(tarsta lasse)

Pettson2

  • Inlägg: 200
    • Skåne
SV: gengasbil
« Svar #1 skrivet: 17 nov-16 kl 23:36 »
"om nån är intresserad så kan jag lägga upp lite byggbilder allt eftersom. mvh skalleper(tarsta lasse)"

Gör det!
"Jag vill mycket som jag helst skulle vilja att jag inte ville". Hjalmar Söderberg.
Men ibland vill jag ändå...

statustrött

  • Inlägg: 160
SV: gengasbil
« Svar #2 skrivet: 17 nov-16 kl 23:38 »
 Det skulle vara väldigt intressant att se bilder, helst med förklarande  text. Ser verkligen fram mot det.

RickardR

  • Inlägg: 42
    • Dalarna
SV: gengasbil
« Svar #3 skrivet: 18 nov-16 kl 21:43 »
kör på: Lägg ut;)
den som frågar är aldrig vilsen


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

429 gäster, 2 användare
von tratt, MultiMan

* Forum

* Om tidningen Åter



- Å vilken härlig tidning
/Susanne

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser