Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Frukt-träd och liknande på Lidl  (läst 1625 gånger)

Radar

• Jämtland
SV: Frukt-träd och liknande på Lidl
« Svar #40 skrivet: 29 mar-23 kl 22:40 »
I det här fallet är det först och främst fruktträden jag bråkat om.
Jag gissar att det är samma pris på Lidls butiker i södra Sverige. De som handlar där får också vad de betalar för, med den skillnaden att där kan nog träden överleva och ge frukt.
Tiden går, som allting annat.
Här går den fort så förbannat.

Radar

• Jämtland
SV: Frukt-träd och liknande på Lidl
« Svar #41 skrivet: 25 maj-23 kl 16:48 »
 Nästa vecka tar tydligen Lidl in fruktträd i sortimentet igen. Lika knapphändig information nu också.
Jag har lärt mig min läxa och tänker inte köpa något utan att veta vad det är.  >:(
Någon nämnde tidigare "lockvaror". Eftersom träden inte lockar mig får de heller inte sälja något annat till mig.
Jag tänker inte göra av med bränsle för ca 140 kr för att kanske få reda på att de inte inte är härdiga här.
Tiden går, som allting annat.
Här går den fort så förbannat.

Dela detta:

* Inloggade just nu

377 gäster, 4 användare (1 dolda)
Besksöta, Tur-Johan, fri

* Forum

* Om tidningen Åter

- Har nu köpt mina första nummer av Åter och de var över förväntan. Mycket innehållsrika och informativa, och bra blandning. Inspirerande att läsa om andras berättelser och tankar. Även min familj uppskattade tidningen och kommer att läsa fler nummer.:)
/Johanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser