Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Söker "dräng" mot egen stuga på Ekerö  (läst 1353 gånger)

ninanna

  • Inlägg: 12
Söker "dräng" mot egen stuga på Ekerö
« skrivet: 10 jan-23 kl 21:42 »
Går halva din lön åt att betala din bostad?  Vi har en stuga på Ekerö för uthyrning som även går att betala mot knappt halvtidsarbete på gården. Det förutsatt att du är händig och djurvan och kan jobba självständigt.  Reparera hus, hugga ved, ev fälla träd, ev köra traktor, fodra  och mocka till kor och får. Vi tänker oss en enstöring som vill bo naturnära och enkelt. Som redan har sin försörjning eller jobbar hemifrån. Tex pensionär eller student. Ganska flexibla tider på dina villkor. Vi  önskar i första hand någon från nu till april. Förlängning  med tillsvidareavtal om båda vill. Vi har även annons på woof.se samt blocket. https://bostad.blocket.se/p2/sv/my-listings/431065

ninanna

  • Inlägg: 12
SV: Söker "dräng" mot egen stuga på Ekerö
« Svar #1 skrivet: 20 maj-23 kl 16:07 »
Det är fortfarsnde aktuellt. Svara mig på farmenlilla@gmail.com


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

587 gäster, 7 användare (2 dolda)
xaelanar, ärt, alternaiv, von tratt, Frida Hagman

* Forum

* Om tidningen Åter



- Köpte numret främst för att jag tänker lära mig spinna, men förutom det fanns mycket annat intressant, som skötsel av naturbetesmarker och hoppfulla nybörjarbrev!
/Johanna W

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser