Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  flytta nål på medlemskartan?  (läst 1167 gånger)

m-t

  • Inlägg: 1
    • Västerbotten
flytta nål på medlemskartan?
« skrivet: 03 okt-21 kl 21:22 »
Hur flyttar man sin nål på medlemskartan?
Vi har flyttat mer än 100 mil och jag skulle vilja ändra på medlemskartan men det lyckas inte. Längst ner på medlemskartan står det att man ska trycka för att lägga till en nål och när jag gör det så kommer jag till "ändra i profil". Vid "medlemskarta" finns en ruta och när jag skriver den kommun jag flyttat till där, och sparar- så försvinner det jag skrivit. Jag har även försökt flytta nålen på kartan, men det går inte heller. Inte heller går det att bara ta bort nålen- för att sätta dit en annan på rätt plats. Hur gör man?

Hälsningar m-t

fri

  • Inlägg: 2551
  • Fråga inte om du inte vill veta
    • Östergötland
SV: flytta nål på medlemskartan?
« Svar #1 skrivet: 03 okt-21 kl 23:03 »
Jag trodde inte medlemskartan fans kvar
"Du kan inte alltid stanna i din egen hörna av skogen och vänta på att andra ska komma till dig.
Du måste gå till dem ibland också"


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

768 gäster, 3 användare
von tratt, Be, LivsBygge

* Forum

* Om tidningen Åter



- Köpte numret främst för att jag tänker lära mig spinna, men förutom det fanns mycket annat intressant, som skötsel av naturbetesmarker och hoppfulla nybörjarbrev!
/Johanna W

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser