Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  VAR KÖPER MAN: 75%ig ÄTTIKSYRA? (ialla fall inte på apoteket ALE torg)  (läst 15486 gånger)

Bengt i ALE

  • Inlägg: 82
    • Västergötland

 Tacksam för svar.........................................Bengt i ALE.

Sten-Åke Lindell

  • Gäst
Man läser ibland om alla möjliga procent om ättiksyra och olika användning. Man behöver inte 75 - 80%, det viktiga är att du doserar upptill då ångorna är tyngre än luft.

Teknisk ättiksyra 60% kan man få tag på flera ställen, senast köpte jag via en städfirma.
« Senast ändrad: 17 sep-10 kl 07:27 av Sten-Åke Lindell »

wictor

  • Inlägg: 763
Biredskapshandlarna säljer ättiksyra, LP:s, Joel Svensson med flera...

Och det skall vara den starka koncentrationen om den skall ta kål på såväl äggen från vaxmott som nosemasporer.

Curt

  • Inlägg: 621
60% ättiksyra duger utmärkt för behandling av ramar.

Edward.

  • Inlägg: 3134
  • A NOBLE SPIRIT EMBIGGENS THE SMALLEST MAN
    • Gästrikland
Prova även en väl sorterad färg handel,     mvh edward  :P
"Fastän det är väldigt gott att äta honung, så finns det ett ögonblick alldeles innan man börjar äta den som nästan är ännu bättre." Nalle Puh

 



 


Dela detta:

* Inloggade just nu

523 gäster, 3 användare (1 dolda)
Be, Tli

* Forum

* Om tidningen Åter



- Tidningen åter har jag läst i några år som prenumerant innan dess läste jag hos vänner. Genom åren har jag utvecklats det har även tidningen och att ledaren skrivs av en så härlig och äkta människa som erkänner att man ibland får ge upp och tänka om. ALLA borde ha tidningen!
/ Maria

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser