Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Söker boende ganska akut  (läst 1064 gånger)

Lilangeldip

  • Inlägg: 1
    • Skåne
Söker boende ganska akut
« skrivet: 23 sep-23 kl 15:30 »
Hej såg någon annan skriva här och söker likande så skriver här men letar akut ett nytt boende och behöver hyra en stuga, ett torp eller ett litet hus, eller rum i ett där jag kan få lugn och ro, kanske nån ekoby jag har dock en grej med ryggraden skolios så är sjukskriven just nu och har autism så att det är okej med det. Max 20-30 min promenad till buss/kommunikation. Helst mot Båstad kanske Simrishamn annars utanför Skåne mot Halland/Göteborg/Fjärås eller så snälla hör av er om ni vet nåt

Billy Bejving

  • Inlägg: 1
SV: Söker boende ganska akut
« Svar #1 skrivet: 25 sep-23 kl 06:19 »
Hej. Har en husvagn modell större på gården. El, internet osv. Dusch och toalettmöjligjeter i boningshuset isåfall. Dock i Småland... mvh


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

349 gäster, 5 användare (1 dolda)
alternaiv, savidavi, Själv är bäste dräng, Tur-Johan

* Forum

* Om tidningen Åter



- Som alltid mycket nöjd. Stycket med "Att ta vara på en gris" var kanon på alla sätt! Gillar nybörjarbreven mycket.
/Marie Mårtensson

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser