Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Utomjording söker närmast sörjande 🤔  (läst 1082 gånger)

ekoknutte

  • Inlägg: 18
  • ekoknutte
    • Närke
    • lindstedt.74@gmail.com
Utomjording söker närmast sörjande 🤔
« skrivet: 24 jan-24 kl 22:10 »
Eller hellre tvärtom söker närmast glädjande 😆 mina grannar förstörde vår förra planet spelar av galaxen  . Jag har upptäckt jag mår bäst av ekologisk mat . Det bolmar aldrig om mig . Om jag ska vara kvar på Tellus 🤔. Är nån som vet vart min älskade tog vägen 😍 hon var lika sund som jag  . Om hon finns nedfryst här el i ett annat solsystem är det dags att jag tinar upp henne .☺ Säg åtminstone att hon fortfarande lever 😊  mailadressen som står på min profil är från min förra galax . Hittar du min kära kan du svara på forumet el Maila Lindstedt.74@gmail. El kontakta rymdstyrelseen el annan myndighet . Tack på förhand
lev nu. sen är det försent . men tänk efter före

carlie2

  • Inlägg: 13
  • Stadsbo
    • Halland
SV: Utomjording söker närmast sörjande 🤔
« Svar #1 skrivet: 01 feb-24 kl 20:15 »
Du har ingen aning om var hon är?
Ja alltså en plätt som känns rätt.

 

krokodil

  • Inlägg: 16
    • Småland
SV: Utomjording söker närmast sörjande 🤔
« Svar #2 skrivet: 26 mar-24 kl 08:47 »
Troligen på väg till Blåkulla om kvasten fortfarande håller måttet...  :-\

Stop 5G before it stops you!


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

456 gäster, 2 användare
Radar, javill

* Forum

* Om tidningen Åter



- Senaste numret (3/19) var verkligen jätteintressant (även om alla brukar vara intressanta). Gillar artiklarna om framtiden och skulle gärna läsa mer om alternativa, positiva framtidsvisioner (det är dags att se något annat än kollapsbaserade domedagsprofetior). Vill också lära mig mer om olika toalettlösningar.
/ Hanna

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser