Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Småland Tjej 38år letar efter livskamrat  (läst 2145 gånger)

Björkblad

  • Inlägg: 2
    • Småland
Småland Tjej 38år letar efter livskamrat
« skrivet: 25 mar-23 kl 21:00 »
Hej!

Jag är 38år och letar efter en man som livskamrat. Jag bor på landet i ett hus mellan Västervik och Oskarshamn, har ankor och katter. Om du bor inte allt för långt borta vore det superkul!

Det jag tycker om är lätt att samanfatta som enkel livsstil eller jordnära liv. Mina intressen är att jobba i trädgården, laga hälsosam mat, skapa skulpturer i trä vilket jag gör väldigt ofta faktiskt, göra små utflykter, söla i loppisar, simma, åka rullskridskor eller ta en cykeltur. Jag är gärna i skogen och när det finns så plockar jag blåbär eller svamp. Lantlivet passar mig bra!

Att ta hand om djur är också något jag gillar. Annars finns det ju alltid mycket att göra i och omkring huset.
Ibland kan jag gilla att sitta vid elden, ibland föredrar jag att titta på en film, spela brädspel, ha bra samtal eller att läsa. Prepping tycker jag är spännande och överhuvudtaget att utveckla en mer och mer oberoende livstil.


Jag letar efter en man som har liknande intressen och som är i en liknande ålder som jag . Det är bra om du är händig och aktiv. Jag önskar en partner jag kan prata med om allt, att vi kan lita på varann och att du inte är covid vaccinerad.

Hoppas det finns nån här som läser detta och vågar svara eller nån som har läst det här och vill tippsa nån annan om min annons ;)

Du är välkommen att svara med ett privat meddelande och skriva lite eller mycket om dig själv. Tack för att du tog dig tid att läsa!
Vi hörs!


nifa

  • Inlägg: 1
    • Småland
SV: Tjej 38år letar efter livskamrat
« Svar #1 skrivet: 21 jul-23 kl 22:11 »
Hej!
Först gläder det mig mycket att du inte vill ha något sprutat umgänge. Har skaffat Nano Soma  för att bemästra spikeprotein från andra och förlänga telomerer. Lite svarta vinbär varje dag kan vara lika bra.
Att vägra pcr test höll på bli deletert för mig men har nu återhämtat mig skapligt. Jag är rätt aktiv och ska gå tre dagars danskurs nästa vecka. Varit i skogen idag för att ordna ännu mer ved till de tre av sju hus som har vattenburen värme.
Jag har också ett lab för bakteriekulturer till baljväxter och odlar mina egna grönsaker.
Har två hästar och tio nötkreatur och ca 80 hektar skogsbete.Driver också kontinuitetsskogsbruk.
Jag intresserar mig också för hela kosmos, läser böcker därom och vill åka på konferens i Orlando i oktober.
Det verkar vara samma åldersskillnad mellan oss som med min förra flickvän. Hon är nu i en annan värld.
Jag bjuder dig att besöka mitt eden utanför Hovmantorp om du vill.
Oavsett hoppas jag på att hitta kosmiska vänner i oktober.
Bästa Hälsningar
Nifa

Björkblad

  • Inlägg: 2
    • Småland
SV: Tjej 38år letar efter livskamrat
« Svar #2 skrivet: 22 jul-23 kl 21:58 »
Hej Nifa,
tack för ditt budskap :)
Jag kommer skriva dig ett personligt meddelande.
Hälsningar, Björkblad  ;)


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

* Forum

* Om tidningen Åter



- Supernöjd med den nya tidningen! Ska fixa ny betalning nu så vi har täckt upp det kommande året, ser fram emot att bygga upp ett litet bibliotek av tidningarna. :) Och maken är ivrig att få testa på ölbryggandet som finns med i senaste numret.. :P
/Maria Örni

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser