Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Inköp av tork  (läst 6010 gånger)

christelle

  • Inlägg: 7772
    • Blekinge
SV: Inköp av tork
« Svar #20 skrivet: 20 jun-16 kl 12:08 »
Hmm ... Jag hittar bara en bild med 9 påkopplad. Men när jag torkar kryddor kan man lasta på mera.
Om du har denna apparat så kan det väl inte vara så svårt att titta efter vad den heter och lämna uppgift om hur mycket den kostade?
Jag har haft båda två och testat och valde bort Evermate pga den torkade på ett sätt som missfärgade t ex äppelringar och några andra produkter som Stöcklin inte gjorde.
Mitt val är enkelt. Så det finns betydande skillnader.
Vilka andra produkter blev missfärgade i Evermaten? Om du pratar om betydande skillnader så måste det vara annat än att äppelringar mörknar för det gör dom i alla torkar. På vilket särskilt sätt jämfört med Stöcklin menar du att Evermaten torkar?
« Senast ändrad: 20 jun-16 kl 14:26 av christelle »
The woods are lovely, dark and deep.
But I have promises to keep,
and miles to go before I sleep.   R. F.

Granström

  • Inlägg: 39
    • Västerbotten
SV: Inköp av tork
« Svar #21 skrivet: 15 aug-16 kl 23:23 »
Har torkat kött i garderoben, kupevärmare och lagom ventilation typ ett lakan i stället för dörr, funkar kanon. Eller köp ett gammalt torkskåp, torkade svamp i ett. Inga problem.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

311 gäster, 6 användare (1 dolda)
Stengrim, xaelanar, Mahok, ärt, per.martinsson

* Forum

* Om tidningen Åter



- Så mysig, inspirerande och härlig tidning! Sätter igång en känsla av att allt är möjligt. Vill bli självhushållare nu! I framtiden ska vi ha våran gård och Jag längtar så! Livet kan vara bra underbart och det är värt att kämpa för sin dröm så vi kan leva på riktigt. Inte i samhällets ekorrhjul utan ta tillvara på livet till fullo.
/ Linda

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser