Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Västergötland Eko-tjej söker partner!  (läst 2312 gånger)

LoveSol111

  • Inlägg: 1
    • Västergötland
Västergötland Eko-tjej söker partner!
« skrivet: 13 aug-23 kl 14:57 »
Hej! Jag är en tjej på 26 år. Bor på landet i Skaraborg med hund och katt, jobbar som konsthantverkare. Jag tycker om vackra, konstnärliga miljöer. Drömmer om missionshus, faluröda gårdar och konstnärsliv med barn/familj. Är inte en självhushållare men äter mestadels eko, lokalproducerat och ser det ekologiska som en livsstil. Det innefattar även en medvetenhet om annat som jag stoppar i mig t.ex. mediciner och vaccin. Jag är helt ovaxxad och du har gärna någon form av medvetenhet kring detta. För mig är alternativmedicin det självklara valet och den konventionella vården är endast till för mer akuta saker. Politiskt är jag varken för eller emot någon, du är inte en extremt politiskt person utan tycker kanske att handlingar hos den enskilde väger tyngre?