Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  att kunna se senaste inläggen  (läst 1750 gånger)

Yehala

  • Inlägg: 93
    • Västergötland
att kunna se senaste inläggen
« skrivet: 26 aug-04 kl 19:43 »
det finns ju en funktion där man kan se de 10 senaste inläggen . Den är bra tycker jag, men mycket bättre är den funktion som finns på flera andra forum (med samma programvara):  Visa nya inlägg sedan ditt senaste besök

den tycker jag är mer praktisk. Om det kommit in fler än 10 inlägg sen sista besöket får man i alla fall bläddra igenom hela forumet för att kolla som det är nu.
« Senast ändrad: 12 sep-04 kl 23:54 av yehala »

admin

  • Administratör
  • Inlägg: 631
    • Alternativ.nu
Re:att kunna se senaste inläggen
« Svar #1 skrivet: 15 sep-04 kl 12:19 »
Jag förstår precis vad du menar! När det skrivs många inlägg räcker inte "10 senaste..." långt om man inte besöker forumet flera gånger/dag (och jag antar att de flesta har annat att göra också ;) ).

Du skriver att det finns funktionen "Nya inlägg sedan ditt senaste besök" på andra forum med samma programvara. Det måste jag erkänna att jag aldrig sett! Vet att den finns på t ex Invisionboard och PHPbb. Har du en adress till ett forum där det finns, så kollar jag gärna upp om det går att göra så här hos oss, för det hade varit jättebra!

Som det är nu är mitt bästa tips att titta efter ikonen (vid ämnesrubrikerna på forumets huvudsida) som visar att det finns nya inlägg, och (i underkategorierna) som visar samma sak!


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

474 gäster, 2 användare (1 dolda)
nifa

* Forum

* Om tidningen Åter



- Superinspirerande! Nu är jag prenumerant!
/ Pia T

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser