Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Bara ett litet tack..  (läst 1926 gånger)

red

  • Inlägg: 375
    • Bohuslän
Bara ett litet tack..
« skrivet: 28 sep-04 kl 18:30 »
..tillägnat dem som startade den här sidan. Jag upptäckte den först idag, och det var längesedan jag blev så glad. Det här är precis vad jag har letat efter i åratal. Drömmen om landet, lika värde, lika ägande och självhushållning, och irritationen över det kapitalistiska konsumtionssamhälle vi lever i idag, är något som har hållit i sig och vägrar släppa. Tack för en jättebra sida!
"It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society."

olivia

  • Gäst
Re:Bara ett litet tack..
« Svar #1 skrivet: 28 sep-04 kl 19:13 »
Ja, visst är det ett trevligt ställe! Jag hakar på tacket både till att sidan startats men även till tålmodig och flitig moderator!

Jag är nog inte så kapitalistskeptisk som många andra här. Jag gillar pengar och skulle inte ha något emot välfyllda fickor men drömmar om landet, lika värde och att vara väldigt nära familjens försörjning lever starkt.

Välkommen hit också elijah!

Häxan

  • Inlägg: 637
    • Västergötland
Re:Bara ett litet tack..
« Svar #2 skrivet: 01 okt-04 kl 20:34 »
Jag vill i detta ämne passa på att TACKA!!!
Jag tackar forumet, de som arrangerar, för en underbar sida och TACK för alla nya vänner jag  fått genom Er!! ER förtjänst :)
Vissa har jag fått genom trätande diskussioner.  ;)(!) Och i dessa lärt att förstå varandra 8). Och fått nya vänner!!!! Uuunnnderbart! TACK för er ALLA!!!!!!!!!!!!!!!
Jag har varit livrädd många gånger då jag uttryckt min mening. Jag försöker vara den jag är!
Jag gjorde bort mej sist, !!! jag spårade ut, fast detta blev positivt: jag fick en ny vän , tack Elijha för att du är underbar!!!
Tack för alla nya vänner, Tack för ett toppen-styrt forum.
Välgång till alla, Häxan  
« Senast ändrad: 01 okt-04 kl 20:58 av Häxan »

ariane

  • Gäst
Re:Bara ett litet tack..
« Svar #3 skrivet: 02 okt-04 kl 18:09 »

         Jag tackar också för ett bra forum
   är ganska ofta här o kollar runt inte skrivit precis
   men det kan ju bli
   Tycker ni är härliga med alla optimistiska tankar om framtiden önskar verkligen att ni får era drömmar uppfyllda
Vet man bara vad man vill så brukar det bli så
inte lever jag självförsörjande men odlar en del mat
sen ett 20-tal år har jag bott här i en liten by
skulle aldrig fixa att bo i en stad idag så lycka till alla ni som vill komma ut på landet


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

477 gäster, 2 användare
xaelanar, Radar

* Forum

* Om tidningen Åter



- Fantastisk tidning, börjat prenumerera nu xoxo
/Robbin

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser