Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Söker - Läder och skinn verktyg för detaljarbete  (läst 2581 gånger)

JorgenB

  • Inlägg: 1
    • Västergötland
Söker - Läder och skinn verktyg för detaljarbete
« skrivet: 28 apr-18 kl 08:57 »
Hej,

Ska nu börja med detaljarbete i läder och skinn samt tillverkning av portföljer och fodraler. Så jag behöver nu verktyg för att starta, söker bland annat stansar och svirvelkniv. Allt för att få en bra start. Jag kommer köpa färdigt läder, så behöver ej verktyg till att göra den delen.
Har en ganska låg budget att starta med, så jag letar efter begagnade verktyg.

Mvh,
Jörgen

Hjärter Kung

  • Inlägg: 1
    • Södermanland
SV: Söker - Läder och skinn verktyg för detaljarbete
« Svar #1 skrivet: 14 jun-18 kl 12:57 »
Jag har handlat en hel del från aliexpress.com

Väldigt billigt men leveranstiden kan vara allt från en vecka till två månader.

Kvalitén kan vara varierande och är väl inte top notch men jämfört med att handla från t.ex. slojd-detaljer.se så är de lika bra till en bråkdel av priset.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

833 gäster, 5 användare
xaelanar, GE202, Tångräkan, von tratt, per.martinsson

* Forum

* Om tidningen Åter



- Hämtade just ut 11 gamla nummer av tidningen och skrockade välmående när jag öppnade paketet. Det ska bli så intressant att läsa dessa <3 Flera av sakerna känns väldigt aktuella just nu. Har bla funderat på jordkällare, flytta en timring och veganmat för självhushållare. Nu är jag ingen äkta vegan då jag blev lika glad över att ett nummer handlar om beredning av fårskinn men jag äter veganskt.
/Anna W

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser