Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Starta Bygg/fastighets bolag  (läst 524 gånger)

xlab

  • Gäst
Starta Bygg/fastighets bolag
« skrivet: 18 apr-15 kl 22:04 »
Hej alla glada.
Jag är mkt intresserad av att starta ett nytt fastighets bolag som bara skall inrikta sig p lgh som är mindre (30 Kvm) för unga/studenter/evakuerings lgh osv. Detta för att behovet är löjligt stort och underlaget finns för ett sådant företag.
Jag har underlag för moduler,alternativ energi och låga uppvärmnings kostnader ( talar om höga 40W/kvm,norm är 75W/kvm för lgh). Jag har idag kontakt med ett modulföretag i Kalmar somakn bygga moduler för runt 9000 Kr/kvm (vilket är mkt lågt).
Jag hoppas att jag skall få kontakt med någon som delar mitt intresse/kal.
Ni kan nå mig på : Mail robert.r@rfc-tak.se eller mobil 0704-258345
Tack för att ni tog er tid. :)


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

440 gäster, 1 användare
Lisa Engström Vader

* Forum

* Om tidningen Åter



- Tidningen åter har jag läst i några år som prenumerant innan dess läste jag hos vänner. Genom åren har jag utvecklats det har även tidningen och att ledaren skrivs av en så härlig och äkta människa som erkänner att man ibland får ge upp och tänka om. ALLA borde ha tidningen!
/ Maria

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser