Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Trottsamt  (läst 732 gånger)

alfredsson

  • Inlägg: 142
    • Västergötland
Trottsamt
« skrivet: 07 jun-09 kl 17:49 »
Skrev ett nytt amne. Tog lang tid, ett par ganger tog jag en paus mellan de olika fragorna, inte sa lang tid, 5-10 min. sen nar jag skulle posta det .......?????????? Jag var ej inloggad.
Blir jag utloggad automatiskt efter en tid? Sammanlagt satt jag en dryg timme. Laste lite olika intressanta inlagg. skrev sen mitt. Postade, men det sandes alltsa ej. Loggade in igen. Men da skulle jag alltsa skriva pa nytt. Orkade ej det. Det var for manga rader for mig, plus att jag tankte hur skall detta formuleras for de som kan komma med det svar jag behover, men har svart att forsta mina daligt strukturerade tankegangar.

Upptackte att amnet kunde lasas, gjorde det och hoppades att jag kunde skicka det igen efter inloggningen.        ................                ??????????????????        ........................
Finns det lasta amnet nagonstans?

Jag ar sa bra pa annat att det ar svart att vara odmjuk.


Henrik Penrik Filivilivenrik

  • Inlägg: 4602
  • F.d. Armand
    • Blekinge
    • Hönsbloggen
SV: Trottsamt
« Svar #1 skrivet: 07 jun-09 kl 18:04 »
När du loggar in bestämmer du själv hur länge du ska vara inloggad. Du kan välja att vara inloggad för alltid.
Skötare av en liten hushållsflock av mestadels blandrashöns, samt svenska myskankor.

alfredsson

  • Inlägg: 142
    • Västergötland
SV: Trottsamt
« Svar #2 skrivet: 07 jun-09 kl 18:27 »
TACK!


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

522 gäster, 1 användare
von tratt

* Forum

* Om tidningen Åter



Vilken underbar inspiration!
/Anneli Ullergård

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser