Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Har inte användarnamn o lösen kvar, hur återskapa?  (läst 1208 gånger)

Kia Ljungbark

  • Inlägg: 1
Jag har en gammal användare sedan 10-15 år tillbaka. Hade önskat jag kunde få igång och logga in på denna igen, då jag hade mycket sparat där,  men kan ej minnas varken mitt användarnamn eller lösenord (nu inloggad via fb istället). Har ett väldigt unikt namn, ingen annan heter samma i vårt avlånga land eller överhuvudtaget, så kanske går att ni kan söka på mitt namn eller tel nr eller annat för å finna mig? Vet ju vad jag hade för mailadresser då, men har bytt sen dess. Kan någon hjälpa mig med detta? Vore snällt!

 

Toll

  • Mr Toll
  • Global Moderator
  • Inlägg: 138
  • Ack ack
    • -
SV: Har inte användarnamn o lösen kvar, hur återskapa?
« Svar #1 skrivet: 04 jun-20 kl 07:26 »
Du kan skicka pm till mig.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

607 gäster, 6 användare
Be, xaelanar, per.martinsson, von tratt, ärt, Frydreik

* Forum

* Om tidningen Åter



- Den nya tidningen var t.o.m. skön att hålla i.Har även omslagets papper blivit lite annorlunda? Jag skriver lite annorlunda eftersom det är trevlig igenkänning i det som är väsentligt-nyttig läsning.Från min Växjöhorisont så var det trevligt att se Maja Söderberg och Nybrukarna. Lycka till med fortsättningen!
/John Moberg

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser