Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Kycklingfoder?  (läst 1277 gånger)

kattsi

  • Inlägg: 6
Kycklingfoder?
« skrivet: 22 mar-15 kl 10:04 »
Hej! Vi har kläckt fram kycklingar ffg på några år. Jag hade tidigare ett recept på kycklingfoder från: http://hos.sandnet.se/stackmurs/Hons/foder.htm
Nu hittar jag inte igen min utskrift och sidan verkar inte finnas längre! Har någon tillgång till den beskrivningen?

Vivvi88

  • Inlägg: 80
    • Bohuslän
SV: Kycklingfoder?
« Svar #1 skrivet: 25 mar-15 kl 13:18 »
Hej Kattsi, lånar din tråd lite.  :)
Jag får förhoppningsvis mina första kycklingar om ett par veckor och har börjat fundera på kycklingmat. Närmast häromkring finns Granngården och deras Start-foder. Men jag tycker det verkar dyrt med över 200 kr/säck... Ditt försvunna recept, är det fullvärdigt foder för de små?
Eller finns det något mer ekonomiskt färdigfoder?


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

493 gäster, 3 användare
Tiomilaskogen, Berberis, skräptanten

* Forum

* Om tidningen Åter



- Supernöjd med den nya tidningen! Ska fixa ny betalning nu så vi har täckt upp det kommande året, ser fram emot att bygga upp ett litet bibliotek av tidningarna. :) Och maken är ivrig att få testa på ölbryggandet som finns med i senaste numret.. :P
/Maria Örni

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser