Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne: Skåne Inneboende sökes på gård i svalöv.  (läst 857 gånger)

JennyA.Seijsing

  • Inlägg: 2
    • Skåne
Skåne Inneboende sökes på gård i svalöv.
« skrivet: 17 dec-23 kl 12:23 »
Hallå där.
Min man är otrogen så nu kastar jag ut honom, vill du dela kök och boendekostnad med mig?

Jag söker dig som kan youtuba hur man felsöker i proppskåpet eller rensa avloppet om det uppstår ett problem. Jag är nämligen väldigt händig själv, och vill inte behöva lösa ALLT själv ;)

Du måste ha ett heltidsjobb. Gården ligger nära tåg och buss i Teckomatorp.

Det finns möjlighet att ha en villavagn eller liknande på gården, eller hyra ovanvåningen, hela, eller halva.
Du bör inte ha foliehatt ;) och stå ut med att jag äter kött.

Jag har ADD, och söker en som inte har det, för jag har nog med att hålla ordning på mig själv och mina 2 underbara barn 7 och 13 år.

Hoppas på någon trevlig djurvän som gillar friterad banan med glass, eller som vill odla något kanske? Jag är trädgårdsutbildad, har 1 häst, höns, 3 gårdskatter och kämpar på!

Kerran

  • Inlägg: 4
    • Värmland
SV: Inneboende sökes på gård i svalöv.
« Svar #1 skrivet: 18 dec-23 kl 09:04 »
Har du tänkt på ett öppet förhållande istället? :-)

Förmodligen det okänsligaste sättet att ta upp ämnet "öppna förhållanden" jag sett hittills.

Själv är bäste dräng

  • Inlägg: 14456
    • Östergötland
SV: Inneboende sökes på gård i svalöv.
« Svar #2 skrivet: 18 dec-23 kl 10:11 »
Ja det var en konstig kommentar.

Tycker att TS har en kort och informativ annons, men jag undrar varför en inneboende måste ha heltidsjobb? Tänk så många trevliga alternativare som går bort.

stephanw

  • Inlägg: 19
    • Västergötland
SV: Inneboende sökes på gård i svalöv.
« Svar #3 skrivet: 18 dec-23 kl 10:44 »
Förmodligen det okänsligaste sättet att ta upp ämnet "öppna förhållanden" jag sett hittills.

Det var ett skämt menad att påpeka att livet ibland kan ger oss en chans att "think outside the box" särskilt i svåra tider. Uppenbarligen inte förstådd eller uppskattad. :-)


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

304 gäster, 1 användare
ChickenLady

* Forum

* Om tidningen Åter



- Tycker det verkar vara en mycket innehållsrik tidskrift. Användbara tips och råd för den nyfikne och för de som vill utveckla sitt bruk med hand och hjärta. Tack!!
/Märit Newberg

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser