Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Var hittar man fönsterremsor till bra pris?  (läst 9708 gånger)

Själv är bäste dräng

  • Inlägg: 14416
    • Östergötland
SV: Var hittar man fönsterremsor till bra pris?
« Svar #20 skrivet: 19 sep-18 kl 14:02 »
Bra att du fick tag i rullar.

Men billigt ??? En smal bit papper med tapetklister på. Ocker är vad det är. Undrar vad de köper in dem för?

Jag tror jag gav 25 kr rullen i lanthandeln, och det ser jag som stödköp för att han håller servicen.

Palle500

  • Inlägg: 116
SV: Var hittar man fönsterremsor till bra pris?
« Svar #21 skrivet: 14 okt-18 kl 09:04 »
Blev många mil för att spara några kronor. Tror att resorna åt upp ev besparing med råge.
Köp förklistrad tapet på rea. Sen sågar du av den i rullar.

  • Gäst
SV: Var hittar man fönsterremsor till bra pris?
« Svar #22 skrivet: 27 okt-18 kl 11:14 »
 Intressant ide'  Jag har med tänkt på förlimmad tapet. Värt att prova om man hittar till bra pris. Men förmodligen är de av lite tjockare material? Måste nog ha en väldigt fintandad såg med.

 Götene är rätt nära,Jag brukar ändå åka runt på second hand osv. Så långt var det ju inte. Jag är inte snål på det sättet. Ofta är man i Skara. Sen är ju Götene bara en bit bort därifrån. Man är ju runt lite överallt i Skaraborg i olika ärenden.
« Senast ändrad: 27 okt-18 kl 11:21 av Fixasjälvkille »


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

799 gäster, 5 användare (2 dolda)
xaelanar, Tur-Johan, LimJans

* Forum

* Om tidningen Åter



- Fantastisk!
/Emma

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser