Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  kille med Ett nytt försök o finna någon  (läst 917 gånger)

uggletorpet

  • Inlägg: 4
    • Gästrikland
kille med Ett nytt försök o finna någon
« skrivet: 29 dec-23 kl 20:42 »
Hej (detta är ett nytt försök här på Alternati.nu) är här för o försöka finna någon men presentera mig själv via ord är väll inte min bästa kunskap så då kan det krascha, men gör ett försök.  Jag är en kille i 40 årsåldern bor i Gästrikland i ett hus med odlings bart trädgårdsland o skog runt om, söker någon med mycket eller lite eller ingen kunskap inom trädgårds odling o liknande för o lära av varandra, någon  som åtminstone  har intresse att försöka med mig odla det lilla jag har, jag jobbar anar inom restaurang på orten där jag  bor som en allt i allo men inte så mycket i köket, finns det någon här som kanske bor i Gästrikland eller när liggande ställe som skulle vilja forts lära känna mig mm via pm hör hjärna av er i så fall.

uggletorpet

  • Inlägg: 4
    • Gästrikland
SV: kille med Ett nytt försök o finna någon
« Svar #1 skrivet: 02 jan-24 kl 21:30 »
finns det någon här med intresse försöka bekantas som vän till en början?   börjar tro inte det finns något på alternativa mer än för själva  självhushållnings delen av alternativ mm

Madlightz

  • Inlägg: 6
  • Livet är för kort!
    • Ångermanland
SV: kille med Ett nytt försök o finna någon
« Svar #2 skrivet: 26 apr-24 kl 01:01 »
går inte att skriva till dig privat.
Varje liv är värdefullt

uggletorpet

  • Inlägg: 4
    • Gästrikland
SV: kille med Ett nytt försök o finna någon
« Svar #3 skrivet: Igår kl. 10:48 »
ok kan du inte fast du försökt skicka privata meddelanden det var ju konstigt i sådana fall för det ska ju fungera vad jag vet,
om det fortf inte funkar om du kommer försöka igen el inte, så får jag i alla fall önska dig en forts bra dag o hoppas allt är bra.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

345 gäster, 1 användare
Luffsen

* Forum

* Om tidningen Åter



- Verkar vara en mycket användbar tidning!
/Marcus

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser