Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Hur hitta sina egna trådar i olika forum?  (läst 691 gånger)

Inga-Karin E

  • Inlägg: 413
    • Halland
Hur hitta sina egna trådar i olika forum?
« skrivet: 13 feb-10 kl 09:15 »
Jag har fått svar på den här frågan förut men glömt igen hur det var :-\: Hur kan jag hitta mina ämnen i olika forum om jag vill läsa igen? Någon gång hittade jag ett ställe där jag kunde se alla mina inlägg huller om buller, har glömt var det var. Ännu bättre vore om det fanns en uppställning med bara rubrik på nya ämnen man startat och datum för det så man kan följa en länk direkt dit. Hur ska jag göra?

ieenilorac

  • Inlägg: 8434
  • www.sonnarpsnaturbruk.n.nu
    • Skåne
    • Sonnarps naturbruk
SV: Hur hitta sina egna trådar i olika forum?
« Svar #1 skrivet: 13 feb-10 kl 10:52 »
Du kan gå in under din profil, och klicka på "Visa poster" till vänster under ditt användarnamn. Då får du upp dina inlägg, med hela texten du skrivit, i ordning från senaste inlägget till första inlägget.

Du kan också använda sökfunktionen. Klicka på Sök, i raden " Startsida Forum Hjälp Sök Profil..." så kommer du dit. Där kan du fylla i ditt användarnamn och välja vilken/vilka tavlor du vill söka i. Du måste dock ange ett sökord, tyvärr, du kan inte bara få upp alla inlägg någon gjort i den tavlan, men om du söker på tex "och" borde de flesta komma upp.
Har nyligen köpt en liten gård på landet. Stora renoveringsbehov, stora möjligheter. Grönsaker, örter, träd och buskar. Bin. Amerikanska gula gäss, peking-, cayuga, welsh harlekin o myskankor, höns av diverse raser o vaktlar.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

559 gäster, 2 användare
Sundance, simon.arvestrand

* Forum

* Om tidningen Åter



- Jättenöjd och glad över tidskriften Åter!
/ Märit

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser