Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Egen bock, låna någn annas?  (läst 1149 gånger)

Alore

  • Gäst
Egen bock, låna någn annas?
« skrivet: 12 jun-08 kl 17:52 »
Hur gör ni som vill ha killingar men inte egen bagge? Vi vill gärna ha killingar men ingen bock... Går det att lösa?

Sajjbertjorven

  • Inlägg: 510
  • www.getter.se
    • www.getter.se
SV: Egen bock, låna någn annas?
« Svar #1 skrivet: 12 jun-08 kl 19:38 »
Jag skall eventuellt låna ut min bock from nu fram till oktober. Skulle det inte fungera där vi lovat att han skall vara sällskap åt en häst så kan jag maila dig om du vill. Du kan skicka PM med kontaktuppgifter. Bor i Norra Skåne.
20 Dvärggetter och några Dvärgvädurar.

 

Alore

  • Gäst
SV: Egen bock, låna någn annas?
« Svar #2 skrivet: 12 jun-08 kl 19:44 »
Jag skall eventuellt låna ut min bock from nu fram till oktober. Skulle det inte fungera där vi lovat att han skall vara sällskap åt en häst så kan jag maila dig om du vill. Du kan skicka PM med kontaktuppgifter. Bor i Norra Skåne.

Tack för erbjudandet, men det är alldeles för tidigt. Kanske nästa vår, då börjar det bli dags här! :) Jag bara undrar hypotetiskt än så länge, men som sagt, tack!


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

610 gäster, 2 användare
skogskälla, Sjul

* Forum

* Om tidningen Åter



- Enormt intressant tidning. Vill köpa tidningar från 2012 men dom är slut, så hur får man tag på dom?
/Tina

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser