Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Söker men hur?  (läst 916 gånger)

sökaren men hur

  • Inlägg: 2
    • -
Söker men hur?
« skrivet: 04 feb-24 kl 15:02 »
Hej alla här som läser av min annons här på Alternativ, gör ett tappert försök o finna vänskap vänner förhållande (tjej) men även killar för vänskap sökes. (men hur göra det)
tänk vi människor i i Sverige/världen  vi måste jobba  lägga en del av vår tid liv på att åka o jobba på något typ av jobb som ger pengar jobbet kan vara inom bla trädgård restaurang butik  mm
inte alltid något man vill, med bra eller dåliga arbets- situationer beroende på om man har lönebidrag eller inte , varför ska vi alla sträva efter att få in så mycket pengar på kortast tid som möjligt, jo bla för om vi blir arbetslösa inte har så lätt klara sig annars med a kassa f-kassa mm där dom spar in på det sämst drabbade i landet beroende på instans o handikapp osv fast nu kanske det egentligen inte var det jag skulle skriva om utan om vem o vad jag sökte skulle försöka göra.
jag har en hund?  nja vill nämna ingen riktig, ( men skulle vilja ha) en i tyg den fick jag när jag var 5år sedan bytta jag den mot en annan hund i tyg av min bror, o den har följt mig sedan dess ligger bredvid sängen varje kväll för att ge trygghet av att den alltid funnits,  kan verka konstigt att ha det så nu när man är i 40 års åldern, någon mer som kanske har det så?   alla är vi olika även om vi ska bli lika via skolans lika inlärning.
Jag bor i ett natur nära område med tillgång på skog som man kan vandra i,  och odlingsbar mark (trädgårdsland) bin finns också på gården  (inte mina) bor i hus med plats för  fler men bor där forts just nu själv,  jag är kläd i kläd vall inte det modernaste utan det jag trivs bäst i även om det inte alltid är så fint, fast vi födes ju utan kläder.  så varför så extrem fixerade på vad vi har för kläder på oss om ens har kläder på sig hus, ja beskriva mig själv som person är inte något jag är bra på kanske märks?  är inte vaccinerad mot Corona eller fästing burna sjukdomar pga bla är ägg allergisk   hörde så olika om detta så lätt bli.
men vem fångas av detta textande i ord av sökandet? Sökande av nä tror ingen hittas pga ett skriven annons men så gott jag kan gör han ett försök o finna någon söker men vem?   Troligen krånglar jag till det så ingen fattar vad jag gör här.  / sökaren men hur?

sökaren men hur

  • Inlägg: 2
    • -
SV: Söker men hur?
« Svar #1 skrivet: 05 mar-24 kl 20:24 »
Inte lätt hitta folk här Även om det ska finnas många människor på denna sida


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

382 gäster, 2 användare (1 dolda)
Elshira

* Forum

* Om tidningen Åter



- Har tidigare prenumererat. Var så nöjd att jag gav bort en prenumeration. Nu gör jag det igen. En jättebra present tycker jag!
/Margareta Mattsson

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser