Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  ajaj tennisboll olycka  (läst 2470 gånger)

Nina K

  • Inlägg: 1032
    • Skåne
ajaj tennisboll olycka
« skrivet: 05 jan-12 kl 17:36 »
Våran boll tokiga hund Ebba lekte med bror min och olyckan var frame och hon fick bollen på ögat. Tjöt till när den träffa  men minute efter hadde hon bollen i mun igen och ville fortsätta. Hon tycks inte ha ont eller så men kisar lite. Ser inte ut att vara svullet. Brorsan har dåligt samvete. Bör man vara orolig? Under hennes sju år har det aldrig hänt liknande.
« Senast ändrad: 19 jan-12 kl 09:42 av Nina K »

Händig Man

  • Gäst
SV: ajaj tennisboll olycka
« Svar #1 skrivet: 05 jan-12 kl 17:39 »
nej det är nog ingen fara men du kan ju kolla om det lossnat några fibertrådar fån bollen och det kanske sitter fast i ögat, annars är det nog ingen fara

Nina K

  • Inlägg: 1032
    • Skåne
SV: ajaj tennisboll olycka
« Svar #2 skrivet: 05 jan-12 kl 17:57 »
Har kollat och ser inge tråd eller skräp. Min bror tycks lida mest  ;) Ska hålla ett öga på ögat  ;D Inga bollar på ett par dar. Det blir svårt de.

Daniel Sörensen

  • Inlägg: 3005
  • Människan är naturens enda misstag.
    • Södermanland
    • Fotoalbum
SV: ajaj tennisboll olycka
« Svar #3 skrivet: 05 jan-12 kl 18:56 »
Har kollat och ser inge tråd eller skräp. Min bror tycks lida mest  ;) Ska hålla ett öga på ögat  ;D Inga bollar på ett par dar. Det blir svårt de.
Kanske bättre att hålla ett öga på bror? Han tycks lida mer än hunden ;) ;)
Tidigare bott på gård i Småland och på Gotland där jag ägnade mycket tid åt fjäderfäuppfödning och självhushållning.
Bor nu i lägenhet i Södermanland och spenderar dagarna med balkongodling, fågelskådning och fotografering.
Mina bilder finns på: www.flickr.com/danielmsorensen


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

395 gäster, 1 användare
Bustera

* Forum

* Om tidningen Åter



- Jag älskar när tidningen kommer! Myskväll och massor med läsningar!
/Melissa

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser