Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  full fräs på duvorna..  (läst 1196 gånger)

grimbart

  • Inlägg: 4821
  • fångstman/jägare söker uppdrag!!!
    • Västergötland
full fräs på duvorna..
« skrivet: 22 okt-10 kl 19:31 »
idag har duvorna flygit mer än nånsin... en stor rovfågel har jagat dem i trädgården... en lyckades den ta igår...  jävligt kul att se duvorna göra konster... loopingar i mängder...och med bjässen efter sig..
får hoppas att den inte lyckas ta några fler... får ha dem instängda några dagar..
Fjäderfän och kaniner

Njura

  • Inlägg: 806
  • fritzonsfjader.webs.com
    • Skåne
    • Fritzons Fjäder
SV: full fräs på duvorna..
« Svar #1 skrivet: 23 okt-10 kl 01:30 »
OOOOHHHH!!! jag vill med ha "loping-duvor"!!!!!  ;D Tror du dem hänger med mina brevduvors tempo eller skulle de sacka efter regält? samt hittar de hem ifall de skulle tappa av sig, altså mina duvor flyger STORA runder och kan försvinna i en 10 min elr så.....
Chabo, svart (normal), silvervete (normal, silke), Knölgäss
Kalkonen, bronce, röd bronce och narragansett
Blå påfåglar, Blå Myskankor

grimbart

  • Inlägg: 4821
  • fångstman/jägare söker uppdrag!!!
    • Västergötland
SV: full fräs på duvorna..
« Svar #2 skrivet: 23 okt-10 kl 10:48 »
jag har haft duvor som vart borta flera dagar och kommit åter... Visst e det coolt när de slår volter i luften... den som voltade mest har mörk kropp och vita vingar.. ser vackert ut...
Fjäderfän och kaniner


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

446 gäster, 2 användare
Oskari, Bustera

* Forum

* Om tidningen Åter



- Underbar tidning eftet att jag läst flera nummer hos en väninna är det nu dags för egen prenumeration
/lena S

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser