Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Hur få microvågsugnen att stänga av sig när timertiden löpt ut?  (läst 4434 gånger)

torbjorn

  • Inlägg: 13715
    • Medelpad
Fresta mig inte så mycket att det blir verklighet...  ;D


Det verkar alltså inte gå att stänga av tjutet?  ::)

Det beror ju på fabrikat och modell av mikro. Sen finns ju som sagt möjligheten att löda loss pipanordningen.

Radar

  • Inlägg: 1689
    • Jämtland
Jag inser nu att mitt tidigare inlägg i den här tråden kan verka lite bitsk och ber om ursäkt om någon tagit illa vid sig.
Som jag skrev så utgår jag från hur jag själv använder mikrovågsugnen och ska inte lägga mig i hur andra använder den.
Tiden går, som allting annat.
Här går den fort så förbannat.

 

Berberis

  • Inlägg: 1575
    • Närke
Nu - mitt i värsta värmeböljan - kan mikrovågsugnen stå till tjänst med mycket mer än uppvärmning. Det går att laga mat i den. Mikron värmer ju inte upp hela köket på samma sätt som en vanlig ugn. Mikron är särskilt lämplig för fiskrätter.

Här har jag ICA-förlagets stora kokbok för mikrovågsugn från 1993. Häromdagen lagade jag ett slags potatisgratäng. Den blev lite "blekfet", men god.

Nordic Vargtand

  • Inlägg: 3645
    • Hälsingland
Jag inser nu att mitt tidigare inlägg i den här tråden kan verka lite bitsk och ber om ursäkt om någon tagit illa vid sig.
Som jag skrev så utgår jag från hur jag själv använder mikrovågsugnen och ska inte lägga mig i hur andra använder den.

Ingen fara, är van vid betydligt värre än detdär, ha ha!  :)
Jag tyckte att det var ett bra svar för övrigt.
Слава Україні! Героям слава!

Förenklar man någonting för mycket så blir det till slut helt obegripligt.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

319 gäster, 3 användare
xaelanar, Storlyckans Anna, Palle500

* Forum

* Om tidningen Åter



- Bästa tidningen!
/Gabriella S

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser