Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Födelsedag  (läst 1753 gånger)

AnetteK

  • Inlägg: 1891
  • Tänkaren....not=)
    • Skåne
Födelsedag
« skrivet: 03 okt-08 kl 08:01 »
Idag fyller gammelhunden Felix 12 år, så nu ska det vankas tårta :)
Om en svart katt korsar din väg betyder det att den är på väg någonstans.
                                                                                                                         Groucho Marx

Lycka

  • Inlägg: 4229
    • Ångermanland
SV: Födelsedag
« Svar #1 skrivet: 03 okt-08 kl 08:02 »
Grattis !!!
Hedemorahöns

AnetteK

  • Inlägg: 1891
  • Tänkaren....not=)
    • Skåne
SV: Födelsedag
« Svar #2 skrivet: 03 okt-08 kl 08:20 »
Dagen till ära så lade jag in en bild på honom i min profil. Han är så klok, min gamle vän. En riktig once in a lifetime-hund. Jag köpte loss honom från en blandmissbrukare i Örebro. Jisses, vad han var osäker, men han är bra mentalt. Efter jag haft honom några månader så fick vi gå en rejäl dust om vem som faktiskt bestämmer :) Det var inte så kul, men nödvändigt, han skulle skydda mej mot allt och alla. Inte så att han bet folk, men ville ha full koll på vad de ville mej. Speciellt karlar i keps avskydde han, men eftersom de flesta karlar på brukshundklubbar har keps åkte jag till lokala hundklubben och satte mej med honom utanför dörren till stugan (sämst tyckte Felix om karlar i keps som kom genom dörrar). Så då fick männen ränna ut o in genom dörren och mata Felix med godis. I början var han helt toppad o bar sej åt som värsta psykfallet, men det tog inte lång tid innan han insåg att alla karlar i keps inte är dumma :)
Om en svart katt korsar din väg betyder det att den är på väg någonstans.
                                                                                                                         Groucho Marx

Charlotte

  • Inlägg: 5285
    • -
SV: Födelsedag
« Svar #3 skrivet: 03 okt-08 kl 09:26 »
 Grattis Felix!
  Mvh
Charlotte
"He is your friend, your partner, your defender, your dog.
You are his life, his love, his leader. He will be yours, faithful and true, to the last beat of his heart. You owe it to him to be worthy of such devotion"


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

1188 gäster, 3 användare
Jon.b, peterm, von tratt

* Forum

* Om tidningen Åter



Kan verkligen rekommendera denna utmärkta matnyttiga publikation! Blir förvånad varje gång den dimper ner hur bra och detaljerade artiklarna är. Dessutom mycket inspirerande. :)
/Anders Ö

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser