Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Länksida i varje kategori?  (läst 1973 gånger)

Petter B

  • Administratör
  • Inlägg: 3473
    • Västergötland
Länksida i varje kategori?
« skrivet: 01 feb-11 kl 20:53 »
Är det inte en bra idé att ha en länksida i varje kategori i handboken? Eller egentligen inte bara länkar utan alla möjliga sätt att gå vidare med sitt intresse inom ämnet: boktips, företag, föreningar osv.
Vi kan göra en sidmall så att det blir likadant i alla kategorier, men först får vi ju bestämma lite hur det ska se ut, vad som ska vara med osv.
Började skissa lite på http://handbok.alternativ.nu/Djur/Höns/Länkar
Kom med synpunkter och idéer.

Jan lindgren

  • Inlägg: 1193
SV: Länksida i varje kategori?
« Svar #1 skrivet: 02 feb-11 kl 17:56 »
Hej!
Det är ett bra förslag men det är lite riskabelt att lägga ut företagsadresser utan några kommentarer. Det bör finnas en namngiven person som har erfarenhet av förtaget om det ska finnas med. Det måste också finnas plats för att även avråda från att anlita företaget. När det gäller växter finns det många bra företag som jag gärna rekommenderar men det finns också flera  undermåliga firmor som inte bör finnas med i handboken.
MVH
Jan

Staaf

  • Gäst
SV: Länksida i varje kategori?
« Svar #2 skrivet: 02 feb-11 kl 18:06 »
En länksida i varje kategori låter som en bra idé tycker jag :)

Petter B

  • Administratör
  • Inlägg: 3473
    • Västergötland
SV: Länksida i varje kategori?
« Svar #3 skrivet: 03 feb-11 kl 07:56 »
Hej!
Det är ett bra förslag men det är lite riskabelt att lägga ut företagsadresser utan några kommentarer. Det bör finnas en namngiven person som har erfarenhet av förtaget om det ska finnas med. Det måste också finnas plats för att även avråda från att anlita företaget. När det gäller växter finns det många bra företag som jag gärna rekommenderar men det finns också flera  undermåliga firmor som inte bör finnas med i handboken.
MVH
Jan

Man ser ju i versionshistoriken vem som lagt in texten. Kan tänka mig sedan att länkar kommer läggas in av de som själva äger företaget, hemsidan etc. Det nog bra om vi nämner någonstans att vi inte kan ta ansvar för att nämnda företag är seriösa, det skulle bli för omständigt att hålla sådan kontroll. Folk får göra egna efterforskningar och använda sunt förnuft.


 


Dela detta:

* Inloggade just nu

327 gäster, 1 användare (1 dolda)

* Forum

* Om tidningen Åter



- Längtar alltid till nästa nummer. De kommer aldrig tillräckligt ofta!
/Annelie R

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser