Välkommen! För att skriva i forumet måste du logga in först. Har du inget konto går det bra att registrera ett eller logga in med Facebook här. Det kostar inget.  :)

Författare Ämne:  Hantverk sökes med ljus och lykta  (läst 2562 gånger)

Webmaster

  • Inlägg: 56
    • Småland
    • Stjärnås Djur och Fjäder
Hantverk sökes med ljus och lykta
« skrivet: 03 mar-06 kl 19:42 »
Hej, jag håller på och bygger upp en liten gårsbutik och söker med ljus och lykta efter fina produkter att sälja. Har ni något att erbjuda?

Helst vill jag ha produkter som ligger i prisklasser upp till 200:- men annat går givetvis att diskutera. Jag kommer också att lägga alla produkter i en webshop.

« Senast ändrad: 30 nov-06 kl 14:07 av admin »
Om ett hönshus är ett hus där höns bor i, vad är då ett skithus?

Pj`s

  • Inlägg: 1
    • Västmanland
SV: Hantverk sökes med ljus och lykta
« Svar #1 skrivet: 08 jun-11 kl 10:09 »
Hejsan
Jag inser att erbjudande kommer väldigt sent men det är aldrig för sent som dom säger.

Vi är et bygg samt trähantverks företag som nu har ett antal produkter som säljer väldigt bra. letar nu efter någon som vill köpa in dessa och tjäna tusen lapar.

Då du köper in attraktiva produkter väldigt billigt så är det du som tjänar pengarna.

Låter detta intressant så ring mig på 0705 86 66 67 när som .

Stilen det handlar om är shabby chic samt contry style...

Hoppas på snabba svar då mina kunder efterfrågar dessa produkter och jag har fullt upp med att tillverka så har inte tid att sälja dom därför söker jag någon som vill sälja dessa.

mvh Johanna



 


Dela detta:

* Inloggade just nu

580 gäster, 2 användare
von tratt, sayerbýr

* Forum

* Om tidningen Åter



- Kvartalets höjdpunkt för mig, när det nye Åter kommer!
/Ann-Louise L

* Nya inlägg

* Nytt i ditt landskap

För inloggade medlemmar visas här nya lokala annonser, aktiviteter och presentationer.
Logga in eller
registrera dig.
 :)

* Nya annonser